عکس؛ استقبال گرم هواداران اینتر از «امپراطور» برزیلی

عکس؛ استقبال گرم هواداران اینتر از «امپراطور» برزیلی

پایگاه خبری فوتبالی - آدریانو اسطوره اینتر پس از بازگشت به سن سیرو در سه شنبه شب، با استقبال بسیار گرم هواداران اینتر مواجه شد و نزدیک بود که اشک هایش سرازیر شوند.

به گزارش فوتبالی، بازیکن برزیلی مهمان ویژه باشگاه اینتر در دور برگشت نیمه نهایی کوپا ایتالیا بود. آدریانو در این بازی پیروزی تیمش مقابل میلان با نتیجه سه بر صفر را تماشا کرد. لوتارو مارتینز که در این بازی شماره محبوب آدریانو در اینتر یعنی شماره ده را پوشیده بود، دبل کرد و روبین گوسنز گل دیگر بازی را به ثبت رساند.

آدریانو با استقبال گرمی از سوی هواداران اینتر مواجه شد. در حقیقت زمانی که روی اسکوربورد ورزشگاه تصویری از "امپراطور" پخش شد، هواداران اینتر استقبال گرمی داشتند و آدریانو هم برای انها دست تکان داد و به سمتشان بوسه فرستاد و در حالی که دستش را روی قلبش گذاشته بود، لبخند می زد. آدریانو با خوشحالی پیروزی و فینالیست شدن تیم سابقش را جشن گرفت.

آدریانو در دوران حضورش در اینتر چهار بار فاتح لیگ ایتالیا شد که در 177 بازی خود با ثبت 74 گل و 27 پاس گل عملکرد درخشانی از خود ارائه داده بود. قرارداد آدریانو با اینتر در سال 2009 فسخ شد اما او هنوز با خاطره خوشی از دوران حضورش در پیراهن آبی و مشکی یاد می کند.

4125