سه سناریوی موجود برای پایان ماجرای لواندوفسکی با بایرن‌مونیخ و بارسلونا

سه سناریوی موجود برای پایان ماجرای لواندوفسکی با بایرن‌مونیخ و بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - به دنبال عدم تمدید قرارداد ستاره لهستانی با باواریایی‌ها و هم‌چنین عدم تمایل ظاهری طرفین به امضای قرارداد جدید، اخبار و شایعات پیرامون آینده گلزن ملی‌پوش مونیخی‌ها هر روز بیشتر از قبل می‌شود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از شبکه اسکای اسپورتس، بعد از به طول انجامیدن ماجرای توافق و تمدید قرارداد روبرت لواندوفسکی، مهاجم تیم ملی فوتبال لهستان و ستاره خط حمله باشگاه بایرن مونیخ با مدیران این تیم آلمانی، حالا هر روز شایعات جدیدی پیرامون این گلزن ملی‌پوش لهستانی مونیخی‌ها به گوش می‌رسد. طبق این گزارش و به طور کلی، در ارتباط با پرونده روبرت لواندوفسکی، سه سناریو وجود دارد که به ترتیب زیر می‌باشد:

1⃣: اگر مدیران و مسئولان باشگاه بایرن مونیخ آلمان آماده فروش روبرت لواندوفسکی باشند، مقامات باشگاه بارسلونای اسپانیا در ابتدا مبلغی معادل با رقم سی الی سی و پنج میلیون یورو به سران باشگاه بایرن مونیخ پیشنهاد می‌کنند؛ اما برای مدیریت باشگاه بایرن مونیخ آلمان، این‌چنین مبالغی بسیار کم خواهد بود و مقامات باشگاه مونیخی با چنین شرایطی، موافقت خود را برای خروج ماشین گلزنی لهستانی تیم خود ابراز نخواهند کرد.

2⃣: روبرت لواندوفسکی تا پایان مدت زمان اعتبار قرارداد خود با باواریایی‌ها در مونیخ می‌ماند و در سال 2023 میلادی به صورت رایگان و به عنوان بازیکن آزاد از جمع شاگردان یولیان ناگلزمان در آليانز آرنا و بازیکنان تیم بایرن مونیخ جدا می‌شود. البته این گزینه هم مانند گزینه اول، فقط یک احتمال خواهد بود؛ اما گزینه سوم محتمل‌ترین گزینه موجود است.

3⃣: گلزن ملی‌پوش و لهستانی باواریایی‌ها در نهایت قرارداد خود را با مقامات باشگاه بایرن مونیخ آلمان تمدید خواهد کرد‌؛ بر این اساس، روبرت لواندوفسکی قطعا می‌تواند حداقل برای مدت زمان دو سال متوالی در بالاترین سطح کیفی دوران بازیگری فوتبال حرفه‌ای خود ظاهر شود؛ اما از نظر مالی، این گزینه سوم با خطراتی همراه خواهد بود.

مدیریت باشگاه بایرن مونیخ آلمان از دستاوردهای تک مهاجم لهستانی تیم خود قدردانی می‌کند، اما جنبه‌های مالی و اقتصادی نیز در نظر گرفته می‌شوند؛ زیرا روبرت لواندوفسکی خواهان افزایش میزان حقوق و مبلغ دستمزد دریافتی خود از باشگاه مونیخی تحت قرارداد جدید است.

علاوه بر این، تصور این که مقامات باشگاه بارسلونای اسپانیا با توجه به مشکلات مالی و بحران اقتصادی کنونی موجود در تیم خود، به خواسته‌های مالی نسبتا سنگین و بالای روبرت لواندوفسکی پاسخ مثبت و راضی‌کننده بدهند، برای سران کاتالان‌ها بسیار دشوار خواهد بود.

9404