ماجرای یک حکم خاص درباره یک بازیکن فوتبال

ماجرای یک حکم خاص درباره یک بازیکن فوتبال

پایگاه خبری فوتبالی- ماجرای محرومیت 7 ساله سروش سعیدی چیست؟

به گزارش فوتبالی، دیروز بود که سایت فدراسیون فوتبال خبری درباره احکام جدید کمیته اخلاق صادر کرد که خاص‌ترین حکم این کمیته مربوط به سروش سعیدی بود که به محرومیت هفت سال از هرگونه فعالیت مرتبط با فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی و پرداخت یک میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شد.

اما داستان این محرومیت 7 ساله چیست؟ ماجرا از این قرار است که سروش سعیدی فصل گذشته کاپیتان تیم فوتبال سردار بوکان بود که در دو بازی انتهایی فصل گذشته لیگ دسته دوم ابتدا 7 گل از شاهین بندرعامری دریافت کرد و در هفته پایانی با نتیجه 10 بر 1 مقابل شهید قندی یزد مغلوب شد تا قهرمان گروه دوم دسته دوم مسابقات کشور تغییر کند و کمیته اخلاق در واکنش به این موضوع، حکم سنگینی را درباره این بازیکن صادر و او را به صورت مادام العمر از حضور در میادین فوتبال محروم کرد.

این بازیکن که سابقه حضور در تیم فوتبال فولادخوزستان را نیز طی سال های اخیر در کارنامه دارد، پیش از این در گفت‌و‌گو با رسانه‌ها ضمن تایید این نکته که کم کاری را در تیم سردار بوکان و همینطور در رفتار برخی بازیکنان مشاهده کرده، تاکید کرده بود که خودش در این ماجراها هیچ نقشی نداشته و اگر در طول فصل در ترکیب این تیم حضور نداشت، بوکانی ها در طول فصل با عملکردی بسیار ضعیف‌تر به دسته سوم سقوط می کردند.

پس از اینکه این بازیکن در کمیته استیناف به رای صادره اعتراض کرد رای این بازیکن به 7 سال کاهش پیدا کرد و حکمی که دیروز علیه او صادر شد، در اصل تخفیفی در حکم ابتدایی این بازیکن بوده است.

7655