کشتی فرنگی قهرمانی آسیا| 4 طلا در انتظار کشتی ایران در 5 وزن دوم

کشتی فرنگی قهرمانی آسیا| 4 طلا در انتظار کشتی ایران در 5 وزن دوم

پایگاه خبری فوتبالی - با برگزاری مسابقات صبح 5 وزن دوم کشتی فرنگی قهرمانی آسیا، فینالیست‌ها مشخص شدند.

به گزارش فوتبالی، دومین روز از مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا در حالی پیگیری شد که مهدی محسن‌نژاد، محمدرضا مختاری، رسول گرمسیری و مهدی بالی توانستند راهی فینال شوند.

نتایج کامل به شرح زیر است: 

در وزن 60 کیلوگرم مهدی محسن نژاد در دور اول با نتیجه 9 بر صفر جیانیدر از هند را مغلوب کرد. وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی با سوزوکی از ژاپن سرشاخ شد که 5 بر 4 برد و فینالیست شد.

در وزن 67 کیلوگرم شاهین بداغی در دور اول با توجه به عدم حضور محمد فواز از سوریه به پیروزی دست یافت. وی در دور بعد با هان سو ریو قهرمان جهان از کره جنوبی کشتی گرفت که 8 بر صفر باخت. با صعود ریو به فینال، بداغی شانس مبارزه در گروه بازنده‌ها را پیدا کرد. وی در این دیدار به مصاف کاتسوکی اندو دارنده مدال طلای زیر 23 سال جهان از ژاپن خواهد رفت.

در وزن 72 کیلوگرم محمدرضا مختاری در دور اول با نتیجه 9 بر صفر عادیلخان نورلانبکوف از قرقیزستان را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله به مصاف میرزابک رحمت اف از ازبکستان رفت و 9 بر صفر به برتری رسید تا راهی فینال شود.

در 82 کیلوگرم رسول گرمسیری پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف خان جعفرخان از قطر رفت که با نتیجه 8 بر صفر پیروز شد. وی در دور سوم و در مرحله نیمه نهایی به مصاف سینگ هارپریت از هند رفت و با برتری 5 بر صفر مقابل وی به فینال صعود کرد. گرمسیری در دیدار پایانی به مصاف دیاز کالان از قزاقستان می‌رود.

در 97 کیلوگرم مهدی بالی در دور نخست با پارک جی وو از کره جنوبی کشتی گرفت. نتیجه مسابقه در حالی که 4-4 بود، بالی کشتی‌گیره کره‌ای را با ضربه فنی برد. بالی در ادامه در سرشاخ با حریفی از قرقیزستان 4 بر یک پیروز شد تا چهارمین فینالیست کشورمان در روز دوم باشد. 

کاروان کشتی فرنگی ایران روز گذشته یک طلا و 2 برنز در 5 وزن نخست کسب کرد.

1470