ستاره پرتغالی سیتیزن‌ها به دنبال تجربه یک ماجراجویی جدید در تورین

ستاره پرتغالی سیتیزن‌ها به دنبال تجربه یک ماجراجویی جدید در تورین

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می‌رسد که ستاره ملی‌پوش و پرتغالی سیتیزن‌ها به دنبال تجربه یک چالش و ماجراجویی جدید در دوران بازی حرفه‌ای خود می‌باشد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه مدیا ست، یوونتوس از جمله باشگاه‌هایی است که مشتاق جذب برناردو سیلوا، ستاره تیم ملی فوتبال پرتغال و باشگاه منچستر سیتی انگلستان است که تصمیم دارد در فصل تابستان آینده این تیم انگلیسی را ترک کند.

این ملی‌پوش پرتغالی از زمان حضور پپ گواردیولا از موناکو در سال 2017، مهره کلیدی برای تیم پپ گواردیولا بوده و همچنان بازیکن مهم سیتیزن‌ها در این فصل نیز به شمار می‌رود.

با وجود نمایش‌های مداوم او برای تیم، شایعات در مورد آينده ستاره پرتغالی هم‌چنان ادامه دارد. گفته می‌شود که برناردو سیلوا مشتاق ترک باشگاه انگلیسی است؛ چرا که می‌خواهد تا ماجراجویی جدیدی را تجربه کند.

همان طور که خبرنگار مدیاست گزارش داده است، این بازیکن بیست و هفت ساله پرتغالی ممکن است تابستان آینده تصمیم به جدایی از منچستر سیتی بگیرد. پس از جلوگیری از خروج او در فصل تابستان گذشته، پپ گواردیولا ممکن است اجازه دهد که برناردو سیلوا با پرداخت مبلغی معادل با رقم چهل میلیون یورو از جمع سیتیزن‌ها جدا شود.

اگر این بازیکن اتحاد را ترک کند، یوونتوس یکی از خواستگاران بالقوه‌ای خواهد بود که مشتاق جذب این وینگر همه کاره پرتغالی می‌باشد. برناردو سیلوا با توجه به کیفیت و تجربه‌اش می‌تواند جایگزین مناسبی برای پائولو دیبالا باشد که به زودی از یوونتوس جدا خواهد شد.

با این حال، رقابت برای خرید این بازیکن با توجه به علاقه بارسلونای اسپانیا و پاری‌سن‌ژرمن فرانسه بسیار سخت خواهد بود.

9404