واکنش گلزنان اینتر به گلزنی برابر میلان در دربی دیشب و صعود به فینال کوپا

واکنش گلزنان اینتر به گلزنی برابر میلان در دربی دیشب و صعود به فینال کوپا

پایگاه خبری فوتبالی - گلزنان نراتزوری در دربی دلامادونینای شب گذشته، در پایان مسابقه با خبرنگاران رسانه‌ها گفت‌وگو کردند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های ایتالیایی، اینتر شب گذشته در چهارچوب مسابقه دور برگشت مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال ایتالیا یا همان کوپا ایتالیا به مصاف رقیب همشهری خود یعنی میلان رفت و بعد از کسب نتیجه صفر صفر در دیدار رفت، ابن افعی‌ها بودند که موفق شدند با دو گل لائوتارو مارتینز و تک گل رابین گوسنس، روسونری را با حساب سه بر صفر شکست دهند.

گوسنس در پایان این بازی در واکنش به گلزنی خود در این دربی به رسانه‌ها گفت: "چه چیز در مورد اینتر من را تحت تأثیر قرار می‌دهد؟ به طور کلی خود باشگاه؛ من در یکی از بزرگ‌ترین باشگاه‌های جهان هستم. این یک چالش مهم برای من است. بازیکنان سطح بالا، مانند رقیب من ایوان که بازی‌ای باورنکردنی انجام می‌دهد. من واقعاً خوشحالم که این‌جا هستم. فینال خواسته ما بود و شایستگی‌اش را داشتیم. همیشه این حرکات را انجام می‌دهم. این بهترین گل دوران حرفه‌ای من نبود، اما من واقعاً خوشحالم. من همیشه به نقطه دور زمین، جایی که کسی فکرش را نمی‌کند، می‌روم. با سرعت رسیدم و در نهایت هم گل به ثمر رسید."

هم‌چنین لائوتارو مارتینز، مهاجم آرژانتینی نراتزوری هم که در دربی شب گذشته موفق شد دبل کرده و دو گل به ثمر برساند، در انتهای مسابقه به خبرنگاران رسانه‌ها گفت: "ما کار می‌کنیم تا اینتر را به اوج برسانیم؛ بچه‌ها در این مسابقه دربی این را نشان دادند. خوشحالم و در این لحظه نمی‌توانم بیشتر از این چیزی بخواهم."

لازم به ذکر است که اینتر در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه سه بر صفر مقابل همشهری خود میلان به پیروزی رسید و به فینال رقابت‌های جام حذفی فوتبال ایتالیا یا همان کوپا ایتالیا صعود کرد. دیگر فینالیست این مسابقات و حریف نراتزوری در دیدار پایانی را جدال امشب تیم‌های یوونتوس و فیورنتینا در دور برگشت مرحله نیمه نهایی رقابت‌ها مشخص خواهد کرد.

9404