واکنش مربیان میلان و اینتر به دربی دیشب میلان/ کنفرانس پیولی نیمه‌کاره ماند!

واکنش مربیان میلان و اینتر به دربی دیشب میلان/ کنفرانس پیولی نیمه‌کاره ماند!

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربیان ایتالیایی روسونری و نراتزوری در پایان دربی دلامادونینای شب گذشته در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کردند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های ایتالیایی، استفانو پیولی پس از شکست سنگین سه هیچ دیشب میلان مقابل اینتر، با بیان چند جمله کوتاه، نشست خبری را با ناراحتی و عصبانیت ترک کرد. 

صحبت‌های پیولی در ابتدای این نشست را در ادامه می‌خوانید:

"می‌خواستیم ببریم و نتوانستیم. ما برابر حریف قدرتمندی قرار گرفتیم. نتیجه واضح و سنگین است و فکر نمی‌کردم چنین اختلاف گلی رقم بخورد؛ اما اینتر همیشه در زمان مناسبی گلزنی می‌کند. اگر بازی دو بر یک می‌شد، ما فرصتی برای تلاش جهت صعود داشتیم اما پس از آن، همه چیز سخت شد."

"آیا این بهترین کاری بود که تیم من می‌توانست انجام بدهد؟ البته که می‌توانستیم بهتر باشیم. وقتی که سه گل دریافت می‌کنید، به این معنی است که تیم مقابل با کیفیت بیشتری نسبت به شما بازی کرده است. امشب شب ما نبود ولی ما می‌خواستیم به هر قیمتی که شده به فینال برسیم."

"درباره گل مردود شده میلان در 25 دقیقه پایانی بازی؟ تنها به واکنش هندانوویچ در صحنه دریافت گل نگاه کنید؛ او هیچ حرکتی انجام نمی‌دهد و اگر بازیکنی از میلان جلوی دید او را گرفته بود، سريعاً نسبت به این موضوع واکنش نشان می‌داد و اعتراض می‌کرد. دست بردارید..."

پس از بازبینی صحنه گل، استفانو پیولی به دلیل عصبانیت از اتفاقات رخ داده، نشست خبری را به صورت زودهنگام ترک کرد.

اما صحبت‌های سیمونه اینزاگی پس از کسب برد شیرین سه هیچ در دربی دیشب برابر میلان را در ادامه می‌خوانید:

"ما می‌خواهیم تا آخر در همه جبهه‌ها بجنگیم. ما قطعاً این فینال را می‌خواستیم."

"در آن یک ماه و نیم که برنامه بسیار شلوغی داشتیم، اوضاع سخت شد. سوپرکاپ یوونتوس و دو بازی با لیورپول را داشتیم؛ خیلی تلاش کردیم، ولی چند امتیاز از دست دادیم. اما باز هم مثل الان قوی ماندیم."

"من به انتقادات سازنده گوش دادم؛ به انتقادات غیر سازنده گوش ندادم و ما در مسابقات لیگ هم بازگشته‌ایم که در آن همه ما را به عنوان قهرمان معرفی کردند. تیم‌های بسیار قوی زیادی وجود دارد، اما ما می‌خواهیم بجنگیم."

"انتخاب کوریا؟ فکر می‌کنم پنج مهاجم دارم که خوب کار می‌کنند. مربی باید هر روز تصمیم‌های سختی بگیرد. تغییرات در سوپرجام باعث شد من یک جام را ببرم؛ سپس یک ماه و نیم بحث در مورد تغییرات اینزاگی در دربی بود."

"اولین دربی جلوی میلان بود که برنده شدم؟ این برای هواداران است و آن‌ها باعث خوشحالی من می‌شوند. امشب تماشاگران باورنکردنی بودند و خوشحالیم که رضایت آن‌ها را جلب کردیم."

"فکر می‌کنم بچه‌ها فوق‌العاده بودند. ما این دربی و این فینال را می‌خواستیم، دربی‌های دیگری هم بودند اما این خیلی مهم بود. ما از هشتم جولای برای رسیدن به این نتایج تلاش می‌کنیم و حالا باید همین‌طور ادامه دهیم."

9404