ایده‌های تهاجمی الگری برای مصاف با فیورنتینا: به هر ۴ مهاجم تیمم نیاز دارم

ایده‌های تهاجمی الگری برای مصاف با فیورنتینا: به هر ۴ مهاجم تیمم نیاز دارم

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی ایتالیایی بیانکونری در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی برگشت تیمش مقابل بنفش های فلورانس صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های ایتالیایی، ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی ایتالیایی يوونتوس در نشست خبری پیش از ديدار حساس چهارشنبه شب این تیم مقابل فیورنتینا در دور برگشت مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال ایتالیا یا همان کوپا ایتالیا جهت راه‌یابی به فینال این مسابقات و رویارویی با اینتر در دیدار نهایی، صحبت‌هایی را مطرح کرد که در ادامه می‌خوانید:

"صحبت‌های لاپو الکان؟ من نظری ندارم!"

"کوادرادو یا دیبالا روی نیمکت؟ هنوز هیچ تصمیمی نگرفته‌ام؛ همه خوب هستند. تعویض ها تعیین‌کننده خواهد بود زیرا فیورنتینا می‌تواند در 60 الی 70 دقیقه اول بازی، سرعت خود را حفظ کند. ما باید در این زمان خود را در شرایط مساوی با آن‌ها قرار دهیم. من تصمیم خواهم گرفت که امشب چه کسی بازی کند. این بازی، مسابقه فینال است و با بازی رفت فرق خواهد کرد."

"بازی امشب با فیورنتینا سخت است؛ زیرا فیورنتینا دوران فوق‌العاده‌ای را پشت سر می‌گذارد، سرمربی ایتالیانو کارهای فوق‌العاده‌ای را با آن‌ها انجام داده است."

"در دیداری مقابل بولونیا به تساوی رسیدیم که موقعیت‌های زیادی برای گلزنی داشتیم و باید در تمامی این موارد پیشرفت کنیم."

"در پاسخ به این سؤال که آیا زدن تنها یک گل در بازی امشب برای صعود کافی است یا نه، باید بگویم که این بازی امشب با فیورنتینا متفاوت خواهد بود و ما باید دقیق‌تر و کارآمدتر باشیم."

"موراتا و دیبالا؟ هنوز تصمیم نگرفته‌ام که چه کسی بازی کند، اما امشب در بازی با فیورنتینا به هر چهار مهاجم تیمم نیاز داریم."

"بازی برگشت امشب مقابل فیورنتینا در جام حذفی، نقطه عطفی در رقابت‌های فصل جاری نخواهد بود؛ اما به ما اجازه می‌دهد تا در مسابقه فینال بازی کنیم. ما همیشه تحت فشار هستیم؛ فقط باید با این شرایط زندگی کرده و پیشرفت کنیم."

9404