فنرباغچه به دنبال ستارگان سابق رئال مادرید و بارسلونا

فنرباغچه به دنبال ستارگان سابق رئال مادرید و بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - فنرباغچه که در حال حاضر در رتبه دوم لیگ ترکیه قرار دارد، به جذب لوئیز سوارز مهاجم اروگوئه ای کنونی اتلتیکو مادرید و سابق بارسلونا علاقه پیدا کرده است.

به گزارش فوتبالی، رسانه های ترکیه گزارش داده اند که فنرباغچه با وکلای این بازیکن تماس داشته اند هر چند که اطرافیان این بازیکن می گویند که هیچ پیشنهادی از ترکیه نداشته اند. لوئیز سوارز تا ژوئن 2022 با اتلتیکو قرارداد دارد و سالی پنج میلیون یورو دستمزد می گیرد. این بازیکن در پایان فصل از اتلتیکو جدا خواهد شد و چالشی جدید را پیش روی خود خواهد داشت.

از سویی شایعاتی در مورد تمایل فنرباغچه به خامس رودریگز بازیکن کلمبیایی اسبق رئال مادرید مطرح است. در حقیقت بازیکن کلمبیایی از شرایطش در الریان در لیگ قطر راضی نیست و وکیلش ژرژ مندس در نظر دارد که او را به فوتبال اروپا برگرداند.

البته شایعات داغ دیگری هم در فوتبال ترکیه مطرح است. مثلا گفته می شود که بشیکتاش در نظر دارد که با پیشنهاد هفت میلیون یورویی نیمی از حق انتقال الکساندر سورلوث مهاجم نروژی را بخرد، بازیکنی که قرضی از لایپزیش به سوسیه داد رفته است. از طرفی گفته می شود که گالاتاسرای هم شرایط خرید آرتورو ویدال بازیکن شیلیایی اینتر را دنبال می کند.

4125