جنجال جدید مدیران بارسلونا؛ اخراج خبرنگار افشاگر!

جنجال جدید مدیران بارسلونا؛ اخراج خبرنگار افشاگر!

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه بارسلونا تصمیم گرفت که کارت خبرنگاری مارچال یورنته خبرنگار موندودپورتیوو را به علت انتشار اطلاعاتی در مورد فساد در فروش بلیت های نیوکمپ به هواداران آینتراخت ابطال کند.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا در حالی که به نظر می رسید که با پیروزی در ال کلاسیکو توانسته فصلش را نجات بدهد، با حذف از لیگ اروپا توسط آینتراخت و پس از آن شکست مقابل کادیز شرایطی بحرانی دارد. در حقیقت در شب حذف توسط آینتراخت، حدود سی هزار هوادار تیم آلمانی در نیوکمپ حضور داشتند، مسئله ای که هواداران بارسا و رسانه های کاتالونیا را به شدت شوکه و عصبانی کرده است.

خوان لاپورتا مدیر بارسلونا دوشنبه سعی کرد که در مورد دلیل حضور هواداران آینتراخت در نیوکمپ صحبت کند  اما به نظر می رسد که مدیر بارسا تصمیم گرفته بود که برخی خبرنگاران منتقد را به کنفرانس مطبوعاتی راه ندهد تا راحت تر سوالات را مدیریت کند و در حقیقت با حضور خبرنگاران همسو، بتواند اشتباهاتش را توجیه کند.

مارچال یورنته خبرنگار نشریه کاتالونیایی موندودپورتیوو اجازه حضور در کنفرانس مطبوعاتی لاپورتا را پیدا نکرد چرا که باشگاه بارسلونا کارت خبرنگاری او را باطل کرده بود. یورنته در پیامی در توییتر نوشت:" خبرنگاری بودم که افشا کردم که حساب های باشگاه در مورد فروش بلیت ها به آلمانی ها در بازی با آینتراخت به هم نمی خواند. 23 سال است که کار خبرنگاری انجام می دهم. اولین باری بود که اجازه حضورم در سالن کنفرانس را برای پوشش کنفرانس مطبوعاتی بارسلونا نمی دانند."

4125