اینتر سه - صفر میلان/ نراتزوری با نابود کردن روسونری، فینالیست کوپا ایتالیا شد

اینتر سه - صفر میلان/ نراتزوری با نابود کردن روسونری، فینالیست کوپا ایتالیا شد

پایگاه خبری فوتبالی - اینتر با کسب پیروزی سه بر صفر مقابل میلان، جواز حضور در فینال جام حذفی ایتالیا را کسب کرد و حالا با برنده دیدار یوونتوس - فیورنتینا بازی خواهد کرد. 

به گزارش فوتبالی، از دور برگشت مرحله نیمه نهایی کوپا ایتالیا، تیم‌های اینتر و میلان از ساعت 23:30 به وقت تهران در استادیوم جوزپه مه آتزا مقابل هم به میدان رفتند. دو تیم درحالی پا به میدان می‌گذاشتند که دیدار رفت در همین ورزشگاه با تساوی بدون گل به پایان رسید. 

در نیمه اول نراتزوری بازی را خیلی خوب آغاز کرد و در دقیقه 4، لوتارو مارتینز با یک ضربه بسیار زیبا، دروازه مایک ماینان را باز کرد. پس از این گل بازی بیشتر در میانه میدان دنبال می‌شد و از دقیقه 30 بعد تازه میلان موج حملاتش را روی دروازه سمیر هندانوویچ آغاز کرد، اما این دوباره نراتزوری بود که در دقیقه 41 باز هم توسط لوتارو مارتینز به گل رسید تا شاگردان سیمونه اینزاگی با پیروزی 2-0 به رختکن بروند. 

در نیمه دوم روسونری بازی را بهتر آغاز کردند و در دقیقه 68 اسماعیل بن ناصر دروازه اینتر را گشود، اما VAR گل را مردود اعلام کرد. در دقیقه 82 روبین گوسنس هافبک آلمانی گل سوم را برای اینتر به ثمر رساند تا آن‌ها با کسب پیروزی مقتدرانه 3-0 راهی فینال شوند.

ویدیوی خلاصه بازی این دیدار حساس را اینجا می توانید ببینید.

4416