عکس نوشت/ تساوی شهرداری سیرجان و خاتون بم، به سود سپاهان!

عکس نوشت/ تساوی شهرداری سیرجان و خاتون بم، به سود سپاهان!

پایگاه خبری فوتبالی- در دربی حساس نمایندگان کرمان تیمی برنده نشد تا طلایی پوشان اصفهان خود را به صدر جدول نزدیک و نزدیک‌تر کنند.

به گزارش فوتبالی، هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان امشب به پایان رسید و شهرداری سیرجان از ساعت 20 در ورزشگاه امام علی میزبان خاتون بم بود.

دربی نمایندگان استان بم که همواره در فوتبال بانوان جذابیت‌های زیادی دارد، این بار هم بسیار مهیج و دراماتیک به پایان رسید و شور و حال عجیبی را به هواداران حاضر در ورزشگاه تزریق کرد.

در این دیدار شهرداری سیرجان با ترکیب عارفه سیدکاظمی، فاطمه برازجانی، حدیث بساط‌شیر، ملیکا متولی، فاطمه مخدومی، سهیلا نظام آبادی، رقیه جلال نسب، زینب عباسپور، زهرا علیزاده، هستی فروزنده و افسانه چتر نور به میدان آمد.

خاتون نیز با ترکیب زهرا خواجوی، ملیکا محمدی بهناز طاهرخانی، شهناز جعفری، عاطفه رمضانی، سمانه چهکندی، زهرا سربالی، فاطمه گراییلی، مونا حمودی، نگین زندی و زهرا قنبری پا به زمین گذاشت.

در نیمه اول دو تیم جوانب احتیاط را رعایت کردند و هیچ‌یک بی گدار به آب نمی‌زد. گاه خطرهایی روی دروازه‌ها ایجاد شد اما در پایان 45 دقیقه ابتدایی، تور دروازه‌ها دست نخورده باقی ماند تا بازی در نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان برسد.

نیمه دوم بازی طوفانی بود. خاتون کار را بهتر از میزبان آغاز کرد و شاگردان مرضیه جعفری در دقیقه 51 مزد بازی بهتر خود را گرفتند و توسط زهرا قنبری به گل رسیدند. سیرجانی‌ها که در شوک این گل بودند، سعی کردند تا بازی را به تساوی بکشند.

اما بازهم این خاتون بود که توانست در دقیقه 69 توسط سمانه چهکندی اختلاف را دوچندان کند تا نماینده بم در آستانه یک پیروزی دلچسب در دربی 6 امتیازی الکرمانینو قرار بگیرد.

برتری خاتون تا دقایق پایانی بازی ادامه داشت و حملات شهرداری راه به جایی نبرد. اما به یکباره موتور شاگردان مریم جهان نجاتی در وقت‌های اضافه روشن شد و سبزپوشان توانستند در دقیقه 92 توسط ملیکا متولی یکی از گل‌های خورده را جبران کنند.

سبزپوشان که فرصت کمی برای به تساوی کشیدن بازی داشتند، رو به بازی مستقیم آوردند و در دقیقه 94 درحالی که همه منتظر شنیدن صدای سوت پایان بازی بودند، این افسانه چترنور بود که بازهم موثر واقع شد و توانست دروازه زهرا خواجی را برای بار دوم باز کند.

بازی جذاب و مهیج دو تیم بالای جدول در میان اعتراض بمی‌ها مبنی بر بی‌توجهی داور به خطای منجر به گل بازیکن سیرجان، با تساوی 2-2 به پایان رسید. نتیجه‌ای که خاتون را در صدرجدول حفظ کرد تا رسیدن به قهرمانی کاملاً در دستان این تیم باشد و شهرداری هر هفته نیم نگاهی به ناکامی دختران بم داشته باشد.

البته این تساوی بیش از هر تیمی به نفع سپاهان شد. شاگردان بیان محمودی در این هفته توانستند مقابل زارع باتری با تک گل هاجر دباغی به گل برسند و فاصله خود را با صدرجدول به سه امتیاز برسانند.

زردپوشان پس از برتری هفته گذشته مقابل شهرداری سیرجان، حال در تلاش اند تا در صورت پیروزی در دیدار رو در رو خود مقابل خاتون شانس حضور در صدر و قهرمانی در لیگ چهاردهم را برای خود قائل شوند.

در جدول رده بندی، خاتون بم با 40 امتیاز صدرنشین است و شهرداری سیرجان با 38 و سپاهان اصفهان با 37 امتیاز در رده‌های دوم و سوم حضور دارند.

در هفته شانزدهم که در تاریخ 8 اردیبهشت برگزار می‌شود، خاتون در خانه پذیرای زارع باتری سنندج است؛ شهرداری سیرجان مهمان پالایش گاز ایلام خواهد بود و سپاهان در نقش‌جهان به مصاف ملوان بندرانزلی می‌رود.

1377