مریم جهان‌نجاتی: نتیجه تساوی عادلانه بود/ به فوتبال بانوان بابت این تعداد هوادار تبریک می‌گویم

مریم جهان‌نجاتی: نتیجه تساوی عادلانه بود/ به فوتبال بانوان بابت این تعداد هوادار تبریک می‌گویم

پایگاه خبری فوتبالی-سرمربی تیم شهرداری سیرجان پس از تساوی دراماتیک تیمش، نتیجه بازی را عادلانه دانست و گفت که دو تیم بازی پایاپایی به نمایش گذاشته‌اند.

به گزارش فوتبالی، در هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان شهرداری سیرجان در خانه به مصاف خاتون بم رفت و دربی نمایندگان کرمان به شکلی دراماتیک در دقیقه 94 به تساوی کشیده شد تا بازی بدون برنده به پایان برسد.

مریم جهان‌نجاتی در پایان این بازی در کنفرانس خبری اظهار کرد: به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم که همراه با تیم خاتون بم سطح بسیار خوبی از فوتبال را به نمایش گذاشتند. 

سرمربی شهرداری سیرجان ادامه داد: متأسفانه در 10 دقیقه اول نیمه دوم، در دو اشتباه در یارگیری گل خوردیم و با تغییراتی که ایجاد کردیم در تلاش بودیم که نتیجه را جبران کنیم.

وی همچنین افزود: در دقایق پایانی توانستیم مقابل این تیم که امروز بازیکنانش عملکرد بسیار خوبی داشتند به گل برسیم و کار را به تساوی بکشانیم.

جهان‌نجاتی درخصوص عملکرد بد تیمش در هفته‌های اخیر، متذکر شد: در هفته گذشته در دیدار با سپاهان من به همراه شبنم بهشت محروم بودیم و تلاش کردیم تا فشار روانی و باختی که مقابل سپاهان داشتیم در بازی امشب تأثیر نگذارد.

سرمربی نماینده سیرجان خستگی را عامل نتایج هفته‌های اخیر دانست و عنوان کرد: تیم بم هفته قبل را به دلیل بازی با سارگل بوشهر استراحت کرد و ما از اصفهان به صورت زمینی به سیرجان بازگشتیم و خستگی در بدن بازیکنان مشهود بود.

او درخصوص حضور هواداران زیاد در ورزشگاه، خاطرنشان کرد: قشنگ‌ترین اتفاقی که در فوتبال بانوان این مملکت می‌توانست رخ دهد، حضور این تعداد خانم در ورزشگاه بود. که با تشویق‌هایشان در طول 90 دقیقه دو تیم را همراهی کردند. باید به فوتبال بانوان بابت این جمعیتی که در استادیوم حضور داشتند، تبریک گفت.

جهان‌نجاتی در پاسخ به این سوال که " هنوز شانسی برای قهرمانی تیمش قائل است؟" گفت: می‌توانستیم به اما و اگر ها خاتمه دهیم تا با پیروزی کار را تمام کنیم. اما تیم بم بسیار خوب ظاهر شد و بازی پایاپایی را به نمایش گذاشت تا نتیجه تساوی یک نتیجه عادلانه باشد.

سرمربی تیم نایب قهرمان آسیا ضمن افسوس از فرصت‌سوزی بازیکنانش، تصریح کرد: کاش در موقعیت‌هایی که در نیمه نخست داشتیم، بهتر عمل می‌کردیم. چون مقابل تیم بزرگی مانند خاتون به دست آوردن موقعیت و استفاده نکردن از آن می‌تواند عواقب سنگینی درپی داشته باشد.

وی در پایان دیدار از دیدار خاتون و سپاهان به عنوان بازی سرنوشت‌ساز یاد کرد و اظهار کرد: ما باید منتظر بازی خاتون و سپاهان باشیم و نتیجه سرنوشت‌ساز آن دیدار می‌‌تواند قهرمان لیگ را تعیین کند. امیدوارم فوتبال روی خوشش را به ما نشان بدهد.

1377