بازیکنان زارع باتری پیش از دیدار با سپاهان شارژ مالی شدند (عکس)

بازیکنان زارع باتری پیش از دیدار با سپاهان شارژ مالی شدند (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- تیم فوتبال بانوان زارع باتری سنندج در آستانه مصاف سخت مقابل سپاهان اصفهان از سوی مدیرکل ورزش استان کردستان مورد حمایت قرار گرفت.

به گزارش فوتبالی، نماینده کردستان در لیگ برتر فوتبال بانوان ایران که با نام زارع باتری حاضر است، تا پایان هفته چهاردهم توانست با 25 امتیاز در رده پنجم جدول قرار بگیرد.

به گفته سرمربی این تیم، زارع باتری که در مقایسه با وچان کردستان، بسیاری از مهره‌ها و بازیکنانش را از دست داده در تقلا برای کسب نتایج درخور فوتبال کردستان است و همزمان تجربه حضور در بالاترین سطح رقابت فوتبال زنان را برای بازیکنان تازه‌کار و بومی خود می‌خرد.

نماینده کردستان در هفته پانزدهم در ورزشگاه ملک‌نیا به مصاف سپاهان می‌رود. تیمی قدرتمند از دیار زاینده‌رود که هفته گذشته یک تنه به تمامی رکوردهای شهرداری سیرجان پایان داد و نخستین شکست فصل را به نایب قهرمان آسیا تحمیل کرد.

کار سخت زارع باتری در این دیدار باعث شد تا حامد جولایی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان، شخصاً به استادیوم ملک‌نیا برود و چند ساعت قبل از بازی، ضمن گپ‌وگفت با بازیکنان و کادرفنی، با هدایای خود از آنها حمایت کند.

در این دیدار صمیمانه، رضا رحمانی که پیش‌تر خود را به عنوان یکی از حامیان سفت و سخت شهاب‌الدین عزیزی خادم به فوتبال ایران معرفی کرده، به عنوان رییس هیأت فوتبال استان کردستان حضور داشت.

همچنین در تصاویر، جمعی از پیشکسوتان فوتبال شهرستان سنندج و فردین ورمقانی به عنوان رییس اداره ورزش شهرستان سنندج حضور دارند.

....

1377