رییس فدراسیون ناشنوایان: امیدوارم از برزیل با دست پر برگردیم

رییس فدراسیون ناشنوایان: امیدوارم از برزیل با دست پر برگردیم

پایگاه خبری فوتبالی- رییس فدراسیون ناشنوایان گفت: بعد از ٤ سال تمرین و برنامه‌ریزی در هشت رشته برای حضور المپیک آماده شدیم، امیدوارم ورزشکاران الگوی خوبی در المپیک باشند و با دست پر برگردیم. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، مهران تیشه‌گران در مراسم بدرقه کاروان ناشنوایان به المپیک برزیل در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خوشبختانه بعد از ٤ سال تمرین و برنامه‌ریزی در هشت رشته برای حضور در المپیک آماده شدیم. مباحث کاری و برنامه‌ریزی قابل تصور نبود. باید از وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک تشکر کنم زیرا نسبت به سال‌های قبل این ورزش خیلی دیده شده است؛ هر چند از جانب قانونگذاری نیازمند حمایت بیشتر هستیم

وی افزود: یک‌سال اردوی تدارکاتی داشتیم و قرار است از دوره گذشته بهتر شویم و در دوره گذشته در ١٣ رشته ١٣٣ ورزشکار و الان با ٧٥ ورزشکار و در هشت رشته شرکت می‌کنیم و کیفی‌گرایی کردیم. ١١٨ کشور در این مسابقات شرکت می کنند و تیم فوتبال اولین کاروان اعزامی است و ٢١ روز در این المپیک هستیم و بعد از فوتبال، تیراندازی، کاراته، تکواندو، دو و میدانی و کشتی فرنگی و دوومیدانی در این المپیک شرکت می‌کنند.

رییس فدراسیون اضافه کرد: دوره قبل هفتم شدیم و تلاش می‌کنیم این دوره جزو ٦ تیم برتر شویم و قول می‌دهیم در وهله اول با کاروانی با نشاط و اخلاق‌مدار در برزیل شرکت کنیم. ما نماینده ایران هستیم. از نظر سیاسی، فرهنگی و ورزشی به برزیل بسیار نزدیک هستیم. امیدوارم ورزشکاران الگوی خوبی در المپیک باشند و با دست پر برگردیم و مثل همیشه در میادین بین‌المللی اقتدار ایران را نشان دهیم.

بیست‌وچهارمین دوره بازی‌های المپیک ناشنوایان ۱۱ اردیبهشت‌ماه در کاسیاس دو سول برزیل آغاز می‌شود و کاروان ایران در رشته‌های تیراندازی، جودو، تکواندو، کاراته، کشتی آزاد و فرنگی، دوومیدانی، فوتبال و والیبال ساحلی در این بازی‌ها حضور خواهد داشت.

6641