رسمی؛ کریستیانو رونالدو در بازی امشب منچستريونايتد با ليورپول غایب خواهد بود

رسمی؛ کریستیانو رونالدو در بازی امشب منچستريونايتد با ليورپول غایب خواهد بود

پایگاه خبری فوتبالی - بر اساس بیانیه رسمی منتشر شده توسط مقامات شیاطین سرخ، فوق ستاره پرتغالی این تیم در دیدار حساس امشب برابر این تیم در خانه ليورپول حضور نخواهد داشت.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه رسمی باشگاه منچستر یونایتد انگلستان، با تأیید رسمی مقامات این تیم سرخ‌پوش شهر منچستر، کریستیانو رونالدو، مهاجم تیم ملی فوتبال پرتغال و فوق ستاره خط حمله باشگاه منچستر یونایتد در بازی امشب این تیم برابر ليورپول در چهارچوب مسابقه‌ای معوقه از هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلستان حضور نخواهد داشت.

جورجینا رودیگز، یک دوقلو باردار بود و قرار بود به زودی یک پسر و یک دختر به خانواده کریستیانو رونالدو اضافه شود اما اکنون فوق ستاره پرتغالی در صفحه خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام اعلام کرده است که فرزند پسری که در شکم جورجینا رودریگز بوده است، فوت کرده است تا بدین ترتیب پسر کریستیانو رونالدو پیش از متولد شدن فوت کند و شوک و غمی بزرگ به زندگی رونالدو وارد شود. این پسر می توانست پس از جونیور و ماتئو، سومین پسر کریستیانو رونالدو باشد اما پیش از متولد شدن فوت کرد و اکنون جورجینا و رونالدو تنها یک دختر در راه دارند و پسر آن ها فوت شده است و دیگر رونالدو دو قلویی در راه ندارد.

متن بیانیه رسمی باشگاه منچستر یونایتد انگلستان به این ترتیب است:

"خانواده از همه چیز مهم تر است و رونالدو در این زمان بسیار سخت، از عزیزانش حمایت می کند. به این ترتیب، ما تأیید می کنیم که وی در بازی امشب مقابل لیورپول در آنفیلد حضور نخواهد داشت."

9404