ستاره جوان بارسلونا در روزهای سرنوشت‌ساز فوتبال خود به سر می‌برد

ستاره جوان بارسلونا در روزهای سرنوشت‌ساز فوتبال خود به سر می‌برد

پایگاه خبری فوتبالی - مطابق با آخرین گزارشات و اطلاعات منتشر شده توسط منابع و نشریات مختلف اسپانیایی به ویژه رسانه‌های منطقه کاتالونیا، به نظر می‌رسد که ریکی پویچ شاید از جمع بازیکنان آبی و اناری پوشان شهر بندری بارسلون در نیوکمپ جدا شود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه موندو دیپورتیوو چاپ کاتالونیای اسپانیا، مدیریت باشگاه سلتاویگو اسپانیا به شدت وضعیت ریکی پویچ در تیم بارسلونا را دنبال می کند. آن ها می دانند که ریکی پویچ در برهه زمانی نامناسبی حضور دارد.

ریکی پویچ بین تمدید با باشگاه بارسلونای اسپانیا و خروج از جمع شاگردان ژاوی هرناندز در نیوکمپ گیر کرده است. مدیران و مسئولان باشگاه سلتاویگوی اسپانیا نیز شرایط را درک می کنند اما می گویند که در ماه آوریل باید همه چیز تمام شود. چه ریکی پویچ قرارداد خود را با سران باشگاه بارسلونای اسپانیا تمدید کند و چه این قرارداد را تمدید نکند، مقامات باشگاه سلتاویگو خواهان این بازیکن جوان و آینده دار هستند.

مقامات باشگاه سلتاویگوی اسپانیا می گویند که به بازیکنی با چنین ویژگی هایی نظیر خصوصیات ریکی پویچ در تیم خود نیاز دارند.

از طرف دیگر، مدیریت باشگاه بارسلونای اسپانیا نیز به دنبال خرید الکس مونرو از تیم رئال بتیس، از تیم های حاضر در لالیگای اسپانیا است. این بازیکن مدت هاست که در رادار مقامات و مسئولان باشگاه بارسلونای اسپانیا قرار داشته است. هر چند بازیکن مهره اساسی مانوئل پلگرینی، سرمربی سابق تیم هایی همانند منچستر سیتی انگلستان است ولی مدیریت باشگاه کاتالانی نیز شانس خود را برای خريد و در اختیار خود گرفتن این بازیکن از تیم مانوئل پلگرینی امتحان خواهد کرد.

9404