امارات امیدوار به بازگشت عبدالرحمن/ عموری از زیر خاکسترها برمی‌خیزد!

امارات امیدوار به بازگشت عبدالرحمن/ عموری از زیر خاکسترها برمی‌خیزد!

پایگاه خبری فوتبالی- عمر عبدالرحمن بازیکن شباب الاهلی شب گذشته درخشان‌ترین نمایش خود را در پیراهن این باشگاه به ثبت رساند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، عمر عبدالرحمن بازیکن شناخته شده اماراتی پس از سپری کردن یک دوره سخت مصدومیت این بار در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲ ثابت کرد فوتبالش هنوز تمام نشده است.

عبدالرحمن اواسط فصل گذشته پیراهن قرمز شباب الاهلی را به تن کرده بود و در همان روزهای اول برای هواداران این تیم مشخص شد که او به کار بدنی و زمان بیشتری برای رسیدن به مرز آمادگی نیاز دارد. عموری که در هفته‌های زیادی نیمکت و سکونشینی را تجربه کرد در لیگ قهرمانان به روزهای خوبش کامبک زد.

شباب الاهلی شب گذشته به پیروزی دور از انتظار هشت گله مقابل الغرافه دست یافت که عمر عبدالرحمن یکی از ستاره‌های این تیم بود. این بازیکن در خط میانی پادشاهی می‌کرد و دو پاس گل به هم‌تیمی‌هایش داد. دقت پاس او ۸۳ درصد بود و ۴ پاس کلیدی نیز ثبت کرد و چندین بار با حرکاتش شانس گلزنی را برای تیمش فراهم کرد. او در ۷۶ دقیقه حضورش در زمین نمره خوب ۸.۴ را از سایت تحلیلی سوفا اسکور گرفت.

درخشش عموری اماراتی‌ها را برای بازگشت او به تیم ملی امیدوار کرده است. امارات، پلی‌آف سختی برای رسیدن به جام جهانی مقابل استرالیا در پیش دارد و آمادگی عبدالرحمن می‌تواند خبر خوبی برای کادرفنی این تیم باشد.

6641