چه کسی سرمربی تیم ملی جوانان می‌شود؟

چه کسی سرمربی تیم ملی جوانان می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی- کمیته فنی فدراسیون فوتبال، حسین عبدی را به عنوان سرمربی تیم ملی نوجوانان انتخاب کرد و با تایید این تصمیم از سوی اعضای هیات رییسه این مربی بار دیگر فعالیت خود را در تیم ملی نوجوانان از سر خواهد گرفت.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، در دوره قبل بازی های مقدماتی نوجوانان آسیا حسین عبدی به همراه تیم ملی نوجوانان موفق به صعود به مرحله نهایی جام ملت ها شد اما به دلیل همه‌گیری کرونا بازی های نهایی جام ملت ها و در ادامه جام جهانی لغو شدند. حالا کمیته فنی به دلیل عملکرد خوب این مربی در بازی های مقدماتی جام ملت ها بار دیگر او را به عنوان سرمربی تیم ملی نوجوانان انتخاب کرد.

اما چه کسی سرمربی تیم ملی جوانان می‌شود؟

تیم ملی جوانان هم همانند تیم ملی نوجوانان در بازی های مقدماتی جام ملت ها که در تهران برگزار شد با اقتدار هر سه حریف خود را شکست داد و به بازی های نهایی جام ملت ها صعود کرد اگرچه که جام ملت های جوانان و جام جهانی هم به دلیل کرونا لغو شد. بعید است فدراسیون فوتبال به دنبال بازگرداندن سیروس پورموسوی سرمربی سابق تیم ملی جوانان باشد چرا که این مربی تمایلی به ادامه حضور در کادر فنی تیم های ملی پایه ندارد و به دنبال ادامه مربیگری در لیگ برتر است. بر اساس خبرهای رسیده فدراسیون فوتبال روی سه گزینه به جمع بندی نهایی رسیده است که در نهایت یکی از این ها را به عنوان سرمربی تیم ملی جوانان انتخاب خواهد کرد. صمد مرفاوی سرمربی تیم استقلال که در تیم امید این باشگاه هم سابقه کار و قهرمانی دارد. مجید نامجو مطلق که در بازی های لیگ قهرمانان آسیا سرمربی تیم استقلال بود و امیر حسین پیروانی که آخرین مربی هدایت‌گر تیم ملی جوانان به جام جهانی در سال 2017 بود.

کمیته فنی از این مربیان برنامه گرفته و بعد از بررسی برنامه ها و صحبت با آنها یکی را به عنوان سرمربی تیم ملی جوانان انتخاب خواهد کرد. سرمربی تیم ملی جوانان هم همانند سرمربی تیم ملی نوجوانان بعد از تصمیم کمیته فنی نیاز به تایید از سوی اعضای هیات رییسه دارد.

6641