ادامه پروژه نجات نفت با استراتژی گالاتاسرای! (عکس)

ادامه پروژه نجات نفت با استراتژی گالاتاسرای! (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی باتجربه نفت مسجدسلیمان امید زیادی دارد تا بتواند این تیم را از سقوط به دسته اول برهاند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، نفت مسجدسلیمان بعد از قطع همکاری با محمود فکری، رضا مهاجری را به عنوان سرمربی جدید خود برگزید و جالب اینکه با حضور این مربی در اولین گام موفق شد یک برد ارزشمند را در اصفهان مقابل ذوب‌آهن به دست بیاورد.

شوک حضور مهاجری در نفت مسجدسلیمان تاکنون مثبت بوده و این تیم حالا بالاتر از فجرسپاسی و شهرخودرو به رده چهاردهم جدول رسیده و امید زیادی دارد در ادامه مسابقات نیز خوب کار کند و جشن صعود بگیرد.

رضا مهاجری که در گذشته در ماشین سازی تبریز چنین شرایطی را تجربه کرد و در نهایت موفق شد تیم قعرنشین را در لیگ برتر حفظ کند، حالا ماموریت مشابهی را در نفت دنبال می‌کند و تا اینجای کار هم موفق بوده است.

او در تعطیلات لیگ برتر در تلاش است تا تیمش را به بهترین شکل ممکن آماده حضور در 6 هفته پایانی لیگ برتر کند. از این رو نفتی ها بازی های دوستانه و تمرینات منظمی را در دستور کار دارند و مهاجری نیز که به تازگی اضافه شده در تلاش است تا در این وقفه بتواند برنامه های تاکتیکی اش را به بازیکنان دیکته کند.

مهاجری روز گذشته در مصاف تدارکاتی با پیکان با گرمکن گالاتاسرای ترکیه کنار زمین حضور یافت و اگرچه تیمش مقابل خودروسازان با نتیجه یک بر صفر شکست خورد اما رگه هایی از تغییر در نفت دیده می‌شود و به همین خاطر هواداران مسجدسلیمانی امیدوار به بقای تیم شهرشان شده اند.

9719