حساب مالی فدراسیون فوتبال باز شد اما ...

حساب مالی فدراسیون فوتبال باز شد اما ...

پایگاه خبری فوتبالی- با اعلام سرپرست فدراسیون فوتبال، حساب مالی فدراسیون فوتبال با مساعدت اداره کل مالیاتی استان تهران باز شد اما فدراسیون فوتبال برای حمایت از تیم ملی نیاز به کمک های مالی دولت دارد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، این حساب به دلیل حل نشدن برخی پرونده های مالیاتی از اسفند ماه مسدود شده بود که در نهایت با توصیه وزیر اقتصاد و هم چنین مساعدت اداره کل مالیات استان تهران باز شد تا مشکل مالیاتی فدراسیون فوتبال که از قبل پا بر جا بوده است به مرور زمان و با فرصتی که در اختیار فدراسیون فوتبال قرار گرفت مرتفع شود اما هم چنان فدراسیون فوتبال برای حمایت از تیم ملی و هم چنین تدارک بازی های دوستانه خوب نیاز به کمک های مالی دولت دارد. به این خاطر که حساب ریالی فدراسیون فوتبال این قدر پر رنگ نیست که کفاف هزینه های تیم ملی به خصوص تدارک بازی های دوستانه را بدهد.

میرشاد ماجدی، سرپرست فدراسیون فوتبال شب گذشته در برنامه فوتبال برتر از دولت خواست پولی که فدراسیون فوتبال نزد فیفا دارد به آنها قرض بدهد و زمانی که این پول ها از سوی فیفا آزاد شد قرض خود را از فدراسیون فوتبال پس بگیرد تا فدراسیون فوتبال بتواند در ماه‌های پیش رو به خوبی از تیم ملی حمایت و بازی های دوستانه با کیفیتی را برای ایران پیش از شروع جام جهانی در نظر بگیرد.

پیش از این سازمان برنامه و بودجه 50 میلیارد تومان برای حمایت مالی از تیم ملی در مسیر صعود به جام جهانی مصوب کرده بود و به نظر می رسد تیم ملی برای حضور شایسته در جام جهانی نیاز به مصوبه ای جدید برای پیشبرد برنامه های خود دارد.

9719