پیش‌بازی هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان/ تکلیف قهرمانی مشخص می‌شود؟

پیش‌بازی هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان/ تکلیف قهرمانی مشخص می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی-هفته پانزدهم جام کوثر با پنج دیدار آغاز می‌شود و در حساس‌ترین بازی فصل، شهرداری سیرجان در ال-کرمانینو از خاتون بم پذیرایی می‌کند.

به گزارش فوتبالی، لیگ برتر فوتبال بانوان ایران به ایستگاه پانزدهم خود رسید و مطابق هفته‌های قبل، دیدارهای امشب نیز پس از اذان مغرب در شهرهای مختلف کشور برگزار خواهد شد.

تمامی بازی‌های این هفته رأس ساعت 20:20 برگزار خواهد شد و باید دید که در پایان هفته پانزدهم چه تغییری در جدول رده‌بندی ایجاد می‌شود.


شهرداری سیرجان-خاتون بم/ ببر و قهرمان شو!

در مهم‌ترین دیدار این هفته دو تیم مدعی قهرمانی، شهرداری سیرجان و خاتون بم در سیرجان به مصاف هم می‌روند. دیدار دو تیمی که همیشه در لیگ فوتبال زنان مدعی هستند، از حساسیت‌های خاصی برخوردار است. سیرجانی‌ها هفته گذشته مقابل سپاهان شکست خوردند و صدر جدول را به خاتون بم هدیه دادند. این دیدار از ساعت ۲۰ در ورزشگاه امام علی سیرجان و با حضور تماشاگران برگزار خواهد شد. شاگردان مرضیه جعفری با ۳۹ امتیاز صدرنشین اند و دختران مریم جهان نجاتی در شهرداری سیرجان با ۳۷ امتیاز در رده دوم قرار گرفته‌اند تا نتیجه این بازی تا حدود زیادی در تعیین قهرمان این فصل موثر واقع شود.


ملوان بندرانزلی-ملی‌ پوشان شهرکرد/ قوی سپید در اندیشه پرواز

ملوان‌ها هفته قبل مقابل همیاری آذربایجان غربی به پیروزی رسیدند و با روحیه بالا گام به این دیدار خانگی می‌گذارند. در سوی مقابل ملی پوشان شهرکرد بازهم نتیجه‌ای جز شکست کسب نکرد و بعید به نظر می‌رسد که رقیب سرسختی برای شاگردان معصومه جهان‌چی باشد. انزلی‌چی‌ها اگر به سه امتیاز کامل این دیدار دست پیدا کنند می‌توانند خود را تا رده چهارم بالا بکشند و دوباره شانس حضور در بالای جدول را کسب کنند. نماینده چهارمحال و بختیاری نیز با حضور در قعر جدول از همین حالا خود را به عنوان یکی از تیم‌های سقوط کرده به لیگ معرفی کرده است.


زارع باتری سنندج-سپاهان اصفهان/ دوئل صادقی و محمودی در کردستان

باتری‌سازان هفته گذشته را با برد خارج از خانه مقابل ملی پوشان شهرکرد پشت سر گذاشتند و با روحیه بالایی در ملک نیاز از طلایی پوشان استقبال می‌کنند. شاگردان فاطمه صادقی با 25 امتیاز در رده پنجم قرار دارند و اگر خیال صعود به بالای جدول را دارند، باید از رقبای مستقیم خود امتیاز بگیرند. اما حریف امشب سنندجی‌ها غولی به نام سپاهان است که در هفته گذشته توانست یک تنه به تمامی رکوردهای خوب شهرداری سیرجان پایان دهد و نخستین شکست را در لیگ جاری به نایب قهرمان آسیا تحمیل کند. باید دید شاگردان بیان محمودی که سرحال تر از هر زمان دیگری هستند می‌توانند با دست پر کردستان را به مقصد اصفهان ترک و به جمع 34 امتیاز خود در رده سوم بیفزایند.


هیأت فوتبال البرز-کیان نیشابور/ کمین البرزی‌ها برای صعود

نماینده البرز هفته قبل توانست با تکیه بر دو عنصر کارآمد خود –سارا قمی و محدثه ذلفی- نسخه پالایش گاز را بپیچد و با سه امتیاز خارج از خانه به کرج بازگردد. شاگردان پرستو کرمی اکنون در فرم خوبی قرار دارند و با 23 امتیاز در رده ششم در تعقیب تیم‌های بالاتر هستند تا در صورت لغزش هریک خود را بالا بکشند. کیان نیشابور که با 9 امتیاز در رده نهم قرار دارد، هفته قبل مقابل ذوب آهن متحمل شکست سنگینی شد و برای فرار از نقاط بحرانی جدول و بقا در لیگ نیاز مبرمی به امتیازات هفته‌های پیش رو دارد.


ذوب آهن اصفهان-همیاری ارومیه/ جدال دارا و ندار

ذوبی‌ها هفته قبل به برتری پرگل پنج بر صفر مقابل کیان دست یافتند و با 25 امتیاز در تعقیب سه تیم بالای جدول هستند. شاگردان سمیه شهبازی در نیم فصل دوم ثبات خوبی داشته اند و همیشه از آنها به عنوان یک حریف سرسخت یاد می‌شود. آنها امشب در حالی در فولادشهر به مصاف همیاری می‌روند که نماینده ارومیه هفته گذشته در خانه به ملوان باخت تا همچنان با حضور در رده دهم، خطر حضور در نقطه بحرانی جدول را حس کند. دختران ارومیه‌ای اگر خیال صعود به رده‌های بالاتر را در سر دارند باید برای امتیاز به امتیاز لیگ بحنگند و تلاش مضاعفی کنند. از این رو دو تیم نیاز مبرمی به سه امتیاز بازی دارند و همین نوید یک بازی زیبا را به هواداران می‌دهد.

شایان ذکر است که دیدار سارگل بوشهر و پالایش گاز ایلام به دلیل حذف انضباطی نماینده بوشهر از رقابت‌های لیگ برتر برگزار نخواهد شد و سه امتیاز این دیدار، به حساب شاگردان ندا عزیزپور واریز می‌شود.

1377