عکس؛ تصادف رانندگی برای ستاره پرتغالی منچستریونایتد

عکس؛ تصادف رانندگی برای ستاره پرتغالی منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - برونو فرناندز هافبک منچستریونایتد دوشنبه صبح در یک تصادف رانندگی نقش داشته است.

به گزارش فوتبالی، سیمون پیچ، خبرنگار انگلیسی گزارش داده است که فرناندز در این تصادف دچار مشکل خاصی نشده و البته بقیه حاضران در درگیری هم مشکلی نداشته اند.برونو فرناندز بعد از تصادف بدون مشکل در تمرین یونایتد حضور داشته است.

در این تصاویر کاملا مشخص است که خودرو پورشه متعلق به فرناندز پس از برخورد با یک خودروی فولکس واگن دچار صدمات شدیدی شده است. این هافبک در تصاویر منتشر شده در کنار خودرویش حضور دارد و نیروهای خدماتی اورژانس نیز خودشان را به صحنه رسانده اند. بدین ترتیب برونو در آستانه بازی حساس یونایتد و لیورپول در آنفیلد با یک اتفاق ناخوشایند مواجه شده است.

برونو

تیم رانگنیک سه امتیاز تا منطقه لیگ قهرمانان اروپا فاصله دارد و به همین خاطر بازی در آنفیلد برایشان خیلی مهم است در حالی که تیم کلوپ در صورت پیروزی در مقابل یونایتد می تواند صدرنشین لیگ انگلیس شود. برونو مشکلی برای بازی لیورپول ندارد هر چند که رانگنیک در این بازی اسکات مک تامینای و فرد را در اختیار نخواهد داشت.

فرناندز در سال 2020 از اسپورتینگ به یونایتد آمد که با ثبت 49 گل در 120 بازی عملکرد درخشانی از خود ارائه داد. هافبک 27 ساله اخیرا قراردادش را با شیاطین سرخ تمدید کرده است.

4125