تیم ایتالیایی و نصف لالیگا به دنبال خرید مهاجم جوان بارسلونا

تیم ایتالیایی و نصف لالیگا به دنبال خرید مهاجم جوان بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - عبدالصمد الزلزولی مهاجم مراکشی بارسلونا یکی از قربانی جدی خریدهای تیم کاتالان در نقل و انتقالات زمستانی بود.

به گزارش فوتبالی، الزلزولی که در طول چندین ماه در نیوکمپ نقش مهمی در تیم های کومان و ژاوی داشت، از هرکولس راهی آکادمی بارسا شده بود. الزلزولی در ماه های اخیر شانسی برای حضور در لیست تیم بزرگسالان نداشته اما با این وجود در اکادمی می درخشد. 

حالا اسپورت کاتالونیا گزارش داده است که چندین باشگاه لالیگا با بارسلونا برای انتقال قرضی "عبده" تماس گرفته اند.باشگاه کاتالان نیز از جدایی وی برای تجربه اندوزی حمایت کرده است چرا که می دانند این بازیکن در حال حاضر شانسی برای حضور در تیم بزرگسالان ندارد و می تواند در تیمی دیگر از لالیگا پیشرفت کند و استعدادهایش را به رخ بکشد. مدیران بارسا حتی احتمال فروش وی در صورت دریافت یک پیشنهاد مالی جذاب را رد نمی کنند اما بند بازگشت را در قرارداد وی خواهند گنجاند تا بتوانند این بازیکن را برگردانند چرا که نمی خواهند به شکل قطعی عبدالصمد را از دست بدهند. رم یکی از باشگاه هایی است که برای خرید عبده ابراز تمایل کرده است اما آنها تمایلی ندارند که بند بازگشت را در قرارداد این مهاجم قرار بدهند.

4125