فاضلی: نسبت به بازی با پرسپولیس فشار روانی بیشتری را تحمل کردیم

فاضلی: نسبت به بازی با پرسپولیس فشار روانی بیشتری را تحمل کردیم

پایگاه خبری فوتبالی- مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک تأکید کرد، این تیم با اصرار روی فلسفه تیمی خود به گل رسیده و پیروز دیدار مقابل خلیج فارس ماهشهر شده است. 

به گزارش فوتبالی،‌ وحید فاضلی پس از پیروزی تیم آلومینیوم اراک مقابل خلیج فارس ماهشهر و صعود این تیم به فینال جام حذفی اظهار داشت: این برد را به هواداران و کارگران شرکت ایرالکو تبریک می‌گوییم. خدا را شکر در این مرحله هم سربلند بودیم و به فینال صعود کردیم. واقعاً حریف تیم باشخصیتی بود و به این باور رسیده بود که می‌تواند تیم‌های لیگ برتری را شکست بدهد. دیدید که چه جانانه دفاع می‌کردند.

وی افزود: خدا را شکر ما روی فلسفه خودمان اصرار کردیم و سرانجام هم از همان جا و روی اشتباه تیم حریف توانستیم به گل برسیم. واقعیت این است که موقعیت‌های خیلی زیادی خلق کردیم، ولی روی بدشانسی یا اینکه فوتبال روی بدش را به ما نشان داد،‌ نتوانستیم تا دقیقه 70 به گل برسیم. در نهایت به گل رسیدیم و بعد از آنهم تیم حریف چیزی برای از دست دادن نداشت و در دقایقی حتی ما را تحت فشار هم گذاشت. برای این تیم آرزوی موفقیت می‌کنم.

مربی تیم آلومینیوم اراک تصریح کرد: از بازیکنان‌مان هم تشکر می‌کنم. واقعاً بچه‌های ما خوب بازی و به خاطر اینکه توپ‌های‌مان تبدیل به گل نمی‌شد فشار روانی زیادی را تحمل کردند. شاید به همین دلیل هم فشار روانی بیشتری را حتی بیشتر از بازی پرسپولیس تحمل کردند، چون توپ‌های‌مان گل نمی‌شد و شرایط داشت حساس می‌شد. خسته نباشید می‌گویم به بازیکنان تیمم. به نظرم لیاقت حضور در فینال را داشتند.

فاضلی درباره اینکه بازیکنان آلومینیوم در دیدار با پرسپولیس اعتمادبه‌نفس زیادی داشتند، اما امروز با استرس بازی کردند،‌ گفت: به هر حال اعتمادبه‌نفس بود،‌ ولی چون موقعیت‌های‌مان گل نمی‌شد، یک مقدار به لحاظ روانی روی بچه‌ها فشار آمده بود. ما هم روی برنامه خود اصرار می‌کردیم و بچه‌ها هم به خوبی آن را اجرا کردند، در نهایت هم دیدید که با اصرار روی همین کارها به گل رسیدیم.

9719