روش جالب هواداران بارسلونا برای اعتراض؛ خشم از لاپورتا

روش جالب هواداران بارسلونا برای اعتراض؛ خشم از لاپورتا

پایگاه خبری فوتبالی - اتفاقات بازی بارسلونا و آینتراخت فرانکفورت و حضور حدود سی هزار هوادار آلمانی روی سکوهای نیوکمپ، خون هواداران متعصب تیم کاتالان را به جوش آورده است.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا پنجشنبه گذشته شانس کسب لیگ اروپا را از دست داد که حضور سی هزار هوادار آینتراخت روی سکوها به شدت هواداران را عصبانی کرد. هواداران بارسا در این بازی از ترس هواداران حریف مجبور شدند که صندلی های خود را ترک کنند.

هواداران دوآتشه بارسلونا تصمیم گرفتند که در اعتراض به رفتار مدیران تیمشان، در ده دقیقه اول بازی مقابل کادیز سکوهایشان را خالی بگذارند و با تاخیر وارد استادیوم شوند. از سویی هوادارانی که به نیوکمپ رفته بودند هم به شدت خشمگین بودند. در حقیقت هواداران بارسا قرار گذاشته بودند که ساعاتی پیش از بازی در اطراف ورزشگاه و در نزدیکی ورود جایگاه ویژه جمع شوند تا اعتراض شدید خود را به مدیران تیم نشان بدهند. این هواداران با شعار "بارسلونا بله، لاپورتا نه" به سیاست های مدیران تیمشان انتقاد کردند و خواستار استعفای وی شدند. در حقیقت هواداران بارسلونا معتقدند که مدیران باشگاه در فروش بلیت های بازی مقابل آینتراخت به هواداران رقیب نقشی کلیدی داشته اند و حتی خواستار استعفای آنها شده اند. لاپورتا در یک سال و سه ماه حضورش در نیوکمپ نتوانسته با هواداران رابطه دوره اولش را تکرار کند.

4125