صلاح قربانی موفقیت‌های خودش شده است

صلاح قربانی موفقیت‌های خودش شده است

پایگاه خبری فوتبالی - ترنت الکساندر آرنولد ستاره انگلیسی لیورپول معتقد است که زیرسوال بردن عملکرد اخیر محمد صلاح در آنفیلد کمی ناعادلانه است. 

به گزارش فوتبالی، در چند هفته اخیر ستاره مصری قرمزها نتوانسته طبق استانداردهای خودش ظاهر شود و او در دیدار مقابل منچسترسیتی در نیمه نهایی جام حذفی انگلیس نیز نتوانست گلزنی کند تا آمار گل نزدنش برای لیورپول و تیم ملی مصر به 8 بازی متوالی برسند. البته صلاح در 12 بازی گذشته تنها یک بار موفق به گلزنی شده، اما همچنان آقای گل لیگ برتر انگلیس است. 

به نقل از سایت گل، نمایش‌های اخیر صلاح باعث شده تا بسیاری از کارشناسان و هواداران لیورپول به او اعتراض کنند. حالا آرنولد در این باره گفت: "فکر می‌کنم این انتقادات ناعادلانه هستند. به نظرم صلاح قربانی موفقیت‌های خودش است. او هنوز آقای گل لیگ است و در جدول بهترین پاسورها، با یک پاس گل فاصله نسبت به من در رده دوم قرار دارد و مردم معتقدند که او روزهای بدی را سپری می‌کند. او همچنین در لیگ قهرمانان اروپا نیز جزو بهترین گلزنان است. کاری که او در پنج فصل گذشته برای ما انجام داده، بی نظیر است. همه ما ایمان داریم که او به زودی برای ما گل خواهد زد و در این مسئله، فقط زمان تعیین می‌کند."

4416