نشست خبری پیولی و اینزاگی پیش از بازی میلان و اینتر در جام حذفی ایتالیا

نشست خبری پیولی و اینزاگی پیش از بازی میلان و اینتر در جام حذفی ایتالیا

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربیان نراتزوری و روسونری در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی فردا شب دو تیم شرکت کردند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های ایتالیایی، سیمونه اینزاگی در نشست خبری پیش از ديدار حساس برگشت اینتر مقابل میلان در نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا صحبت‌هایی را مطرح کرد که در ادامه می‌خوانید:

"ما از اهمیت این چالش با خبریم. سه برد متوالی داشته‌ایم و آماده و با انگیزه هستیم. من همیشه برای انتخاب ترکیب شک و تردیدهایی دارم. هنوز دو جلسه تمرینی باقی مانده و تلاش می‌کنم که بهترین ترکیب را به زمین بفرستم. من پنج مهاجم در اختیار دارم که همگی در شرایط خوبی هستند و شایستگی بازی کردن را دارند. همه آن ها می توانند در کنار یکدیگر بازی کنند. من بهترین راه حل را انتخاب خواهم کرد. انتخاب مهاجمان همیشه به نوع مسابقه بستگی دارد. ژکو و کورئا در مقابل ورونا عالی کار کردند، سپس لائوتارو و سانچز وارد زمین شدند و هر دو گل زدند. انتخاب ها همیشه به مسابقه و چگونگی پیش رفتن بازی بستگی دارد.

کوپا ایتالیا را باید از لیگ جدا کرد، ما در هر دو شانس داریم و سوپرکاپ را نیز برده ایم و این بدان معناست که تاکنون عملکردمان خوب بوده است. این چهارمین دربی فصل جاری است، فردا می خواهیم با حمایت هواداران فوق العاده خود برنده شویم زیرا هدف ما رسیدن به فینال کوپا ایتالیا است. ما می توانستیم دستاوردهای بیشتری در دربی های قبل داشته باشیم، اما لحظات و اتفاقات تعیین کننده هستند و ما باید در مدیریت آنها در زمان مناسب به نفع خود خوب عمل می کردیم. در لیگ ما در دو دربی رفت و برگشت عملکرد خوبی داشتیم، در بازی رفت کوپا نیز از مهم بودن زدن گل خارج از خانه خبر داشتیم و می دانستیم بازی برگشتی نیز وجود دارد که این، دو تیم را محتاط کرد. بچه ها می دانند که باید از فرصت فردا نهایت استفاده را ببرند. وقتی از اهمیت گل خارج از خانه با خبر هستید، باید آن را در نظر بگیرید. ما در تمام ۹۵ دقیقه و حتی در وقت های اضافه باید مقابل حریف قدرتمندمان محتاط و متمرکز باشیم. باقی ماندن قانون گل زده در خانه حریف قبل از دیدار رفت مورد بحث قرار گرفت و این باید استاندارد‌سازی می شد. در این دو ماه دیگر برای تغییر آن دیر شده بود اما آن را می پذیریم."

"تأثیر دیدار فردا در رقابت اسکودتو؟ بازی فردا ارزش یک فینال را دارد، اما تکرار می کنم که کوپا و سری آ دو رقابت متفاوت هستند. اولویت مطلق خود را به بازی فردا خواهیم داد، پس از پایان بازی فردا، صرف نظر از نتیجه، انگیزه و افکارمان را روی دیدار با آاس رم و ادامه فصل متمرکز خواهیم کرد."

"جانشین بروزوویچ؟ او بازیکن مهمی است و در زمان‌هایی که در زمین نبود وسینو، بارلا، چالهان اوغلو و حتی ویدال که همگی متزالا هستند و نه رجیستا، جایگزینش شدند و تمام توان خود را گذاشتند. احتمالاً با صحبت با مدیریت، یک نفر را در انتهای فصل می گیریم (به عنوان نیمکت نشین بروزوویچ). فعلا اهمیتی نمی دهم زیرا در ۴۰ روز پایانی فصل هستیم و در تابستان خواهیم دید چه می شود."

همچنین استفانو پیولی نیز در این نشست خبری صحبت‌هایی را مطرح کرد که در ادامه می‌خوانید:

انتظار شما از دربی فردا شب؟

"ما بر روی تمامی جزئیات بازی تیمی تمرکز کرده ایم، هر چه بیشتر تیم باشید بیشتر شانس پیروزی در این بازی ها خواهید داشت. روز گذشته ناهار فوق العاده ای در کنار هم صرف کردیم، حتی با خانواده ها. یک روز مثبت بود." 

وضعیت مصدومین تیم چطور است؟

"وضعیت کالابریا و رومانیولی امروز بررسی خواهد شد. روز گذشته کالابریا مشکلاتی داشت اما امروز ممکن است به تمرینات اضافه شود. رومانیولی هنوز با تیم تمرین نکرده است و امروز وضعیت او بررسی می شود. اوضاع گابیا خوب است."

آیا برای قهرمانی در هر دو جام احساس فشار می کنید؟

"اگر می خواهیم تا پایان این راه مبارزه کنیم باید تمام بازی ها را ببریم. تیمم در این هفته بسیار متمرکز و با انگیزه بود."

آیا دیدار فردا برای رقابت در اسکودتو هم تاثیر گذار خواهد بود؟

"نه، حداقل برای من این طور نیست. صرف نظر از نتیجه دیدار فردا شب که می تواند شما را راهی فینال کوپا ایتالیا کند اما مسیر لیگ بسیار متفاوت است. برای قهرمانی شما مجبورید تا آخرین بازی لیگ مبارزه کنید."

آیا در رابطه با تغییر مالکیت و فروش باشگاه در داخل باشگاه صحبتی داشته اید؟

"ما در این مورد صحبتی نکرده ایم. باشگاه همیشه به ما نزدیک است و از ما حمایت می کند. میلان فعلی متحد و یک‌دست است و میلان آینده حتی می تواند بهتر باشد."

این عجیب است که دور برگشت پس از گذشت دو ماه از بازی دور رفت انجام می شود؟

"هیچ نکته ای در رابطه با فکر کردن به این موضوع وجود ندارد. ما یکی از بهترین دربی ها را در دور رفت شاهد بودیم اما دربی فردا متفاوت خواهد بود."

وضعیت ربیچ چطور است؟

"هر بازیکنی باید چنین تفکری داشته باشد که می تواند در بازی های پایانی فصل تعیین کننده باشد. ربیچ کیفیت های مورد نیاز برای تعیین کننده بودن را دارد و اوضاع او خوب است. او و دیگر بازیکنان می توانند تعیین کننده باشند."

چندین و چند بازی است که تیم شما گلی تا به امروز دریافت نکرده است؟

"دریافت نکردن گل مهم است که البته کمی باعث سورپرایز شدن من شد به این دلیل که ما یک تیم هجومی هستیم که عملاً این موضوع باعث ریسک گل خوردن می باشد. باید با همین نگرش ادامه بدهیم."

آیا تعیین کننده بودن گل زده در خانه حریف نگرش شما برای بازی فردا را تغییر خواهد داد؟

"نگرش ما مشابه همان رویکردی خواهد بود که همیشه برابر اینتر داشته ایم. اینتر حریف سختی است و در مقابل آن ها شما مجبور خواهید بود دوندگی زیادی داشته باشید. ما استراتژی خودمان را داریم و نیاز به کیفیت در زمانی که صاحب توپ هستیم و نیستیم داریم."

چه کسی فردا هافبک هجومی بازی خواهد کرد؟

"برابر اینتر، مهار کردن بروزوویچ مهم است که احتمالاً از بین کرونیچ و کسیه هر کدام شانس بیشتری نسبت به دیاز برای این موضوع دارند."

احتمال تغییر پست سلماکر به دفاع کناری راست؟

"سلماکر در گذشته سابقه بازی در این پست را داشته است اما با ما هرگز. به استفاده از این موضوع از ابتدای بازی فکر نمی کنم اما در طول جریان بازی می تواند یکی از ایده های ما باشد."

9404