صحبت‌های کلوپ در نشست خبری پیش از بازی ليورپول مقابل منچستريونايتد

صحبت‌های کلوپ در نشست خبری پیش از بازی ليورپول مقابل منچستريونايتد

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی آلمانی قرمزهای آنفیلد در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی تیمش مقابل شیاطین سرخ شرکت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های انگلیسی، یورگن کلوپ در نشست خبری پیش از ديدار حساس ليورپول مقابل منچستر یونایتد در لیگ برتر فوتبال انگلستان حاضر شد و صحبت‌هایی را مطرح کرد که در ادامه می‌خوانید:

"از وقتی برنامه زمانی بازی‌ها مشخص شد، این بازی یکی از اولین بازی‌هایی است که هر دفعه در ابتدا به آن نگاه می‌کنم. باید به آن نگاه کنید که قبل و بعد از این بازی، با چه تیم‌های بازی می‌کنید و چگونه باید برایش آماده شد. بازی بین دو تیم از بزرگ‌ترین تیم‌های دنیا با سابقه تاریخی و جنگ‌های بزرگ است."

"باید یاد بگیریم با نحوه‌ بازی‌ آن‌ها سازگار شویم. هر دو تیم در حال جنگیدن هستند. آن‌ها به دنبال راه‌یابی به لیگ قهرمانان هستند، پس ۹۰ دقیقه‌‌ پرفشاری خواهد بود. باید مطمئن شویم امتیازی برای بازی فردا در اختیارشان قرار نخواهیم داد. این بازی بسیار مهم است."

"رابطه‌ام با رانگنیک؟ هنوز رابطه‌ خاصی وجود ندارد. با تمام احترام باید بگویم، از زمانی که به انگلیس آمده، با او صحبت نکرده‌ام؛ اما می‌توانید تغییرات و پیشرفت‌هایی که ایجاد کرده را ملاحظه کنید. وقتی به آماده‌سازی مقابل منچستر یونایتد فکر می‌کردم، به رالف فکر نمی‌کردم، بلکه به خودِ تیم یونایتد فکر می‌کردم."

"وضعیتی که صلاح در حال عبور از آن است، کاملاً عادی است. او بازی خوبی مقابل سیتی انجام داد. سؤال این است که کِی دوباره گل‌زنی می‌کند. مسلما او به شانس هم نیاز دارد. زمانش فرا خواهد رسید. من بابت عملکردش خوشحالم. قبلاً صحبت‌هایمان را داشته‌ایم پس نیازی به صحبت جدید نیست."

"درباره سه هافبک انتخابی برای بازی فردا، بازیکنانی در بازی مقابل سیتی در لیست نبودند و فردا هم بازیکنانی نخواهند بود؛ حتی اگر در فرم خوبی باشند. مطمئناً آن‌ها در تمرینات در بالاترین سطح خودشان را نگه می‌دارند. باید تصمیم بگیرم، معمولاً چنین انتخاب‌هایی قبلاً نداشته‌ایم. اگر امسال چیزی ببریم، به خاطر این است که همه بچه‌ها خودشان را با شرایط وفق داده‌اند."

"من ۶ سال است که مانه را می‌شناسم. سادیو هیچ‌وقت نیاز نبود در رقابت قرار بگیرد تا در بهترین ورژن خودش باشد. او در ارائه سطحی بالا، ثبات داشته است. آوردن لوئیز دیاز روی فرم سادیو تأثیر نداشته اما هم‌چنین بازی کردن در ضلع وسط کاملاً مناسب او بوده است."

9404