وایرال شدن گفتگوی صمیمی دروازه‌بان رئال مادرید با هواداران دشمن!

وایرال شدن گفتگوی صمیمی دروازه‌بان رئال مادرید با هواداران دشمن!

پایگاه خبری فوتبالی - تصویر گفتگوی تیبو کورتوا دروازه بان بلژیکی رئال مادرید با هواداران سویا در یکی از پر استرس ترین لحظات بازی دو تیم به شدت در شبکه های اجتماعی وایرال شده است.

به گزارش فوتبالی، در زمانی که داور ویدیویی در حال بررسی یکی از بحث برانگیزترین اتفاقات بازی و مردود کردن یا نکردن گل وینیسیوس به علت هند بود، کورتوا بسیار صمیمانه با هواداران سویا که پشت دروازه اش بودند، گفتگو می کرد.

این تصویر در صفحه توییتر "سید لو" خبرنگار سرشناس گاردین منتشر شده است. در دقیقه 74 بازی در زمانی که بازی متوقف شد و داور در حال بازبینی صحنه گل وینیسیوس بود، صد متر آن طرف تر، کورتوا با آرامش روی تابلوهای تبلیغاتی پشت دروازه اش نشسته بود و در مورد این صحنه که روی اسکوربورد ورزشگاه در حال پخش بود، با تماشاگران صحبت می کرد.

سید لو در مورد این لحظه نوشته است:" لحظه محبوب من از بازی دیشب. کورتوا نشسته بود و با هواداران سویا در لحظه بازبینی داور ویدیویی در این باره صحبت می کرد که آیا وینیسیوس مرتکب هند شده است و آیا گل باید مردود شود یا نه."

در حالی که هر از گاهی کل کل هواداران و بازیکنان سوژه رسانه ها می شود، این بار گفتگوی صمیمی کورتوا با هواداران تیم رقیب مورد توجه قرار گرفته است. در این لحظات رئال با نتیجه دو بر یک مقابل سویا عقب بود هر چند که در نهایت با نتیجه سه بر دو در این بازی پیروز شد.

4125