زواری: عاشقان فوتبال را در شهر ما ببینید/ این تیم امید توانایی طلسم‌شکنی دارد

زواری: عاشقان فوتبال را در شهر ما ببینید/ این تیم امید توانایی طلسم‌شکنی دارد

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکن تیم امید امیدوار است بعد از ۴۸ سال طلسم را بشکنند و راهی المپیک شوند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، محمدحسین زواری درباره برگزاری اردوی تیم امید ایران گفت: متاسفانه بعد از چند وقت که نتوانستیم اردویی برپا کنیم، اردوی اول برگزار شد. جو اردو، امکانات و همه چیز عالی بود. زیر نظر آقا مهدی که یک مربی خیلی خوب و کاربلد است، کار کردن لذت‌بخش است؛ ضمن اینکه کادر فنی ایشان یک سبک مدرن را به فوتبال ایران آورده و این اتفاق می‌تواند به ما جوانان که اگر در آینده بخواهیم در تیم‌های اروپایی بازی کنیم، کمک کند.

او اضافه کرد: بازی کردن من بستگی به مربیان دارد. هر کسی به اردو تیم امید دعوت می‌شود، قطعا بازیکن خوبی است و قابلیت بالایی دارد و اگر مربیان بیشتر به این بچه‌ها اعتماد کنند، قطعاً جواب می‌گیرند. برای مثال کار خوبی که سال گذشته آقا سید (پورموسوی) در صنعت نفت آبادان کرد، اهمیت و بازی دادن به جوانان بود که علی آقا منصوریان هم دقیقا همین طور است؛ این کار کمی ریسک دارد ولی جواب می‌دهد.

این بازیکن در مورد عدم دیدارهای تدارکاتی تیم امید با تیم‌های بین المللی ابراز کرد: پرسپولیس، نساجی و گل‌گهر تیم‌های بزرگی در ایران هستند؛ البته پرسپولیس که بحثش جدا است چون ۵ دوره قهرمان لیگ شده و بهترین تیم ایران است و دیدار تدارکاتی با آنها خیلی به ما کمک کرد، اما بازی با تیم‌های خارجی می‌تواند کمک بیشتری کند.

زواری در مورد مصاحبه لامرز و اشاره به استعدادهای تیم امید عنوان کرد: بچه‌های تیم امید قابلیت‌های زیادی دارند و برای همین هم دعوت شدند. در ایران فوتبالیست‌های خیلی خوبی داریم ولی اگر از سنین پایه روی آنها کار و سرمایه‌گذاری شود، قطعا بازیکنان بیشتری در اروپا خواهیم داشت.

او در مورد شرایط صنعت نفت آبادان که می‌توانند رتبه تک رقمی را حفظ کنند یا خیر گفت: بعد از این وقفه بازی‌ها کار سختی داریم. ما تمرینات را جدی شروع کردیم. اینجا مشکلات مالی زیادی داریم و خیلی حیف است که این شهر و مردمش که فوتبالی هستند و شب و روزشان را با فوتبال می‌گذرانند، تیمش اینگونه مظلوم واقع شود. اگر کسی به آبادان بیاید معنی‌ عشق به فوتبال را می‌فهمد و واقعا حقشان این شرایط نیست. حیف است این شهر با این پتانسیل بالا وضعیت تیمش این باشد؛ البته با همین شرایط امتیاز خوبی گرفتیم و اگر امکانات بیشتر می‌شد، بهتر هم کار می‌کردیم ولی در همین ۶ بازی هم همه تلاشمان را می‌کنیم و قطعا رتبه تک رقمی را حفظ می‌کنیم و چه بسا بالاتر هم برویم.

زواری یادآور شد: ان‌شاءالله بتوانیم با برنامه‌ریزی دقیق‌تر و حمایت مسئولین بعد از ۴۸ سال طلسم را بشکنیم، به المپیک صعود کنیم و موجب خوشحالی مردم ایران شویم.

6641