نخودکار: تیم امید بازی‌های بین‌المللی می‌خواهد/ بهترین نتایج را تا پایان فصل می‌گیریم

نخودکار: تیم امید بازی‌های بین‌المللی می‌خواهد/ بهترین نتایج را تا پایان فصل می‌گیریم

پایگاه خبری فوتبالی- ملی‌پوش امید گل‌گهر معتقد است توانایی موفقیت در ۶ هفته پایانی لیگ برتر را دارند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، حسین نخودکار درباره حضور در ترکیب تیم امید ایران در دیدار تدارکاتی مقابل گل‌گهر سیرجان و باشگاه خودش گفت: از زمان صعود از مرحله مقدماتی آسیا، سه بازی دوستانه با تیم‌های خوب گل‌گهر، نساجی و پرسپولیس داشتیم. گل‌گهر تیم قدرتمندی است و این موضوع را در لیگ ثابت کرده است. خیلی خوشحالم که توانستیم با تیم‌های خوب لیگ بازی کنیم و خودمان را محک بزنیم ولی موضوعی که مربیان تیم امید هم گفتند، باید بازی بین‌المللی انجام بدهیم، کمک بیشتری در این مسیر به ما می‌کند ولی همین که با این تیم‌های قدرتمند لیگ برتری بازی کردیم نیز به نظرم کمک حال ما شد.

او در مورد شکست در دیدار تدارکاتی مقابل گل‌گهر عنوان کرد: در این مسابقه و بازی‌های قبلی اصلاً نتیجه برای ما مهم نبود و اگر نتیجه اهمیت داشت، مربیان سعی می‌کردند بچه‌هایی که بیشتر با هم هماهنگ بودند را در زمین بگذارند ولی اینگونه نبود و در این سه بازی که انجام دادیم، بیشتر ترکیب‌های متفاوت می‌چیدند و هر بازیکن ۴۵ دقیقه بازی می‌کرد.

بازیکن گل‌گهر در مورد تجربه کار با لامرز، مربی خارجی تیم امید ایران عنوان کرد: شرایط خوبی در کنار آقای مهدوی‌کیا و لامرز و همچنین مهران شدیدی‌پور (که در سوئد زندگی می‌کند ولی ایرانی است)، داریم. واقعاً این عزیزان علم بالایی دارند که من هم از آن استفاده می‌کنم و هر روز در تمرینات یک چیز جدید یاد می‌گیرم که شما نتیجه‌اش را می‌بینید که تیم این قدر پیشرفت کرده است.

نخودکار در مورد شرایط گل‌گهر و اینکه ۶ بازی پیش رو را چگونه ارزیابی می‌کند، ابراز کرد: امیر خان(قلعه‌نویی) مربی واقعا بزرگی است. قطعا با برنامه‌هایی که طراحی کرده، برای این ۶ هفته تمام سعی و تلاشمان را می‌کنیم تا جایگاهی که مد نظرمان است و لایقش هستیم، به دست بیاوریم. می‌خواهیم با وجود کسر هفت امتیاز سهمیه بگیریم و رتبه خوبی به دست بیاوریم. تمام تلاش‌مان را در زمین مسابقه انجام می‌دهیم و نتیجه را به دست خدا سپرده‌ایم ولی مطمئن باشید در هفته‌های آینده بهترین نتایج را می‌گیریم.

او یادآور شد: من از تیم گل‌گهر خیلی تشکر می‌کنم که در یک‌سال حضورم در آنجا بهترین امکانات را در اختیار من و تک تک بازیکنان قرار دادند. همه چیز برای پیشرفت در این تیم فراهم است؛ همچنین از پدر و مادرم که با جان و دل در این مسیر زندگی من را همراهی می‌کنند و برایم زحمت می‌کشند، تشکر می کنم. امیدوارم به اهداف مدنظرمان در تیم امید و گل‌گهر برسیم.

6641