ماجرای پاسپورت دروازه‌بان سابق پرسپولیس

ماجرای پاسپورت دروازه‌بان سابق پرسپولیس

پایگاه خبری فوتبالی- ماجرای پاسپورت دروازه‌بان سابق پرسپولیس چه بوده است؟

به گزارش فوتبالی، طی روزهای گذشته و بعد از انتشار خبر بوژیدار رادوشوویچ این بحث مطرح شده بود که چرا مدیران باشگاه پرسپولیس بعد از اینکه پول رادو را پرداخت کردند، پاسپورت او را نگرفتند تا مانع خروج او شوند.

گویا باشگاه پرسپولیس به دنبال تمدید ویزای کار دروازه‌بان کرواتش بوده و به همین دلیل و طی جلسه‌ای که با رادو داشتند، قرار بر این شد که او پاسپورتش را در محل تمرین تحویل مسئولان باشگاه دهد اما این اتفاق نیفتاد و او تصمیم به ترک ایران گرفت.

نکته عجیب درباره شکایت بوژیدار رادوشوویچ اینکه او خواهان پرداخت هزینه بلیتهای سفرش به ایران از سوی باشگاه شده و این در حالیست که باشگاه پرسپولیس علیرغم آنکه در قرارداد دروازه‌بان کروات، هیچ بندی درباره پرداخت هزینه سفر خانواده رادو به ایران نبوده اما این کار را برای بوژیدار انجام داده و حالا نمی‌تواند زیاده‌خواهی این دروازه‌بان را هضم کند.

البته نکته عجیب این است که اگر باشگاه پرسپولیس به رادو سروقت پول داده پس چرا نگران این بوده که او با پاسپورت از ایران برود؟ این در حالی است که مطمئنا رادو مطالباتی داشته و به همین دلیل حتی با وجود ادعای باشگاه پرسپولیس، توانسته شکایت و در نهایت باشگاه پرسپولیس را محکوم کند.

7655