ساغلام قصدی برای بخشیدن دشتی ندارد

ساغلام قصدی برای بخشیدن دشتی ندارد

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک مغضوب تیم فوتبال تراکتور تبریز همچنان اجازه حضور در تمرینات این تیم را نخواهد داشت.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، علی دشتی هافبک تیم فوتبال تراکتور به دلیل برخی اظهارات و اختلاف‌نظرهای خود با باشگاه و کادر فنی تراکتور، از اسفند ماه سال گذشته از تیم تراکتور کنار گذاشته شد و هنوز مجوز بازگشت به تمرینات را پیدا نکرده است.
ساغلام پس از دیدار مقابل مس رفسنجان در هفته بیست‌و‌چهارم نیز درباره وضعیت دشتی گفته بود: «این بازیکن تا آخر فصل با ما نخواهد بود. در این مقطع زمانی بازیکن از دست دادن برای ما راحت نیست، ولی در فوتبال اگر نتوانید برخی از ارزش‌ها را حفظ کنید، محکوم به ناپدید‌ شدن از فوتبال هستید. ما به‌عنوان تیم و باشگاه مجبور هستیم که این کار را انجام دهیم. یک بار او اشتباهی مرتکب شد و عذرخواهی کرد، ولی زمان زیادی نگذشته بود که اشتباهی بزرگ‌تر مرتکب شد و ما به‌عنوان جریمه او را از تیم کنار گذاشتیم».

بر همین اساس از باشگاه تراکتور خبر می‌رسد ارطغرول ساغلام با گذشت چندین هفته از کنار گذاشتن دشتی، قصدی برای بخشش این بازیکن ندارد و او باید تا پایان فصل جدا از تیم تمرینات خود را دنبال کند. همچنین کمیته انضباطی باشگاه تراکتور قرار است به‌زودی به حاشیه‌های اخیر علی دشتی رسیدگی کند.

6641