احتمال انتقال مهاجم هلندی بارسلونا به رقیب مادریدی

احتمال انتقال مهاجم هلندی بارسلونا به رقیب مادریدی

پایگاه خبری فوتبالی - بر اساس آخرین گزارشات و اطلاعات منتشر شده، لوک دی یونگ هلندی که از سویا به صورت قرضی به جمع آبی و اناری پوشان شهر بندری بارسلون پیوسته است، احتمال انتقالش به اتلتیکو مادرید وجود دارد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های اسپانیایی، در تابستان گذشته با خروج آنتوان گریزمان از جمع نفرات بارسلونای اسپانیا، لوک دی یونگ، مهاجم هلندی به صورت قرضی جذب شد و قرارداد این بازیکن تا پایان فصل جاری معتبر است.

خرید لوک دی یونگ در اوایل فصل با تمسخر هواداران بارسلونا همراه بود اما این مهاجم تحت سرمربی‌گری ژاوی هرناندز عملکرد متفاوتی را به نمایش گذاشته و گل های مهمی به ثمر رسانده است.

حالا رسانه ها می گویند که با توجه به این که قرارداد لوئیس سوارز با اتلتیکو مادرید تمام می شود، آن ها قصد دارند لوک دی یونگ را به خدمت تیم خود درآورند. انتظار می رود سویا برای این بازیکن مبلغی معادل با رقم پنج الی هفت میلیون یورو درخواست کند.

گفتنی است که لوک دی یونگ اخیراً گفته است که اولویت او ماندن در بارسلونا است اما مشخص نیست کاتالان ها با توجه به مشکلات مالی حاضر به پرداخت این هزینه برای دائمی کردن قرارداد این بازیکن هلندی هستند یا خیر.

9404