بازی دوستانه تیم ملی با سنگال و غنا؟ منتفی شد

بازی دوستانه تیم ملی با سنگال و غنا؟ منتفی شد

پایگاه خبری فوتبالی- به نظر می‌رسد تیم ملی در مسیر آماده شدن برای حضور در جام جهانی 2022 برنامه‌ای برای بازی با تیمهای افریقایی ندارد.

به گزارش فوتبالی، چند وقت پیش و زمانی که هنوز حریفان احتمال تیم ملی برای دیدارهای تدارکاتی مشخص نشده بودند، خبری مطرح شد مبنی بر آنکه با تلاش وزارت امور خارجه، احتمال برگزاری بازی دوستانه بین تیم ملی و سنگال – قهرمان جام ملتهای افریقا وجود دارد. دیداری تدارکاتی که طرفداران تیم ملی از آن استقبال کردند چرا که قطعا بازی با تیمی که نفراتی مثل سادیو مانه، کولیبالی و ادوارد مندی را در اختیار دارد، بازی خوبی برای شاگردان اسکوچیچ محسوب می‌شد منتهی صحبتهای امروز سخنگوی وزارت امور خارجه نشان می‌دهد که برگزاری بازی با سنگال – و همچنین غنا – را باید منتفی دانست.

سعید خطیب‌زاده در نشست خبری امروز با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته از سوی این بخش برای فراهم شدن دیدارهای تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران گفت:  در دیدارهایمان با مقامات غنا و سنگال مذاکراتی را برای برگزاری دیدار دوستان انجام دادیم، که فدراسیون فوتبال برای حریف‌های دیدارهای دوستانه نظر متفاوتی دارد.

گویا عدم شباهت سبک بازی این حریفان به تیمهای همگروه تیم ملی در جام جهانی باعث شده که اسکوچیچ، استقبالی از بازی با سنگال و غنا نکند. نظریه‌ای که اگر صحت داشته باشد، این سوال مطرح می‌شود که چرا تیم ملی به دنبال بازی با نیوزیلند است.

1984