واکنش ستاره رئال مادرید به کامبک به‌یادماندنی مقابل سویا

واکنش ستاره رئال مادرید به کامبک به‌یادماندنی مقابل سویا

پایگاه خبری فوتبالی - تیبو کورتوا دروازه‌بان بلژیکی رئال مادرید ادعا کرد که آن‌ها در صورت کسب فقط یک امتیاز در سانچز پیرخوان، ناراحت از زمین بیرون می‌آمدند و هدف آن‌ها پیروزی در تمامی بازی‌هاست. 

به گزارش فوتبالی، شب گذشته از هفته سی و دوم لالیگا، سویا در استادیوم خانگی خود میزبان رئال مادرید بود و در نیمه اول نیز با دو گل از لوس بلانکوس پیش افتاد. اما نمایش رئال مادرید در نیمه دوم بسیار خوب بود و آن‌ها توانستند با نتیجه سه بر دو میزبان را شکست دهند. 

به نقل از آ اس، دروازه‌بان سابق اتلتیکو مادرید و چلسی راجع به این بازی گفت: " سویا تاکنون خیلی گل نخورده بود و زدن 3 گل در یک نیمه به آن‌ها‌، نشان‌دهنده فرم خوب تیم ماست. می‌دانستیم که اگر یک گل بزنیم، به بازی برخواهیم گشت و تا آخرین لحظه به تلاش خود برای رسیدن به پیروزی ادامه دادیم. پیروزی در خانه سویا همیشه سخت بوده و این برد برای ما یک دنیا معنی دارد. از نظر دفاعی در نیمه دوم بهتر شدیم و بیشتر پرس کردیم. در نیمه اول اصلا خوب نبودیم، اما در نیمه دوم همه چیز فرق کرد. نمی‌خواستیم بازی با نتیجه 2-2 به پایان برسد و برای کسب پیروزی با تمام وجود جنگیدیم."

4416