مدافع فرانسوی جايی در پروژه ژاوی در بارسلونا ندارد

مدافع فرانسوی جايی در پروژه ژاوی در بارسلونا ندارد

پایگاه خبری فوتبالی - مطابق با آخرین گزارشات و اطلاعات منتشر شده توسط منابع و نشریات مختلف اسپانیایی به ویژه رسانه‌های منطقه کاتالونیا، کلمنت لنگلت، مدافع فرانسوی کاتالان‌ها باید از جمع بازیکنان آبی و اناری پوشان شهر بندری بارسلون در نیوکمپ جدا شود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه اسپورت کاتالونیا چاپ اسپانیا، در شرایطی که مقابل اینتراخت فرانکفورت آلمان در چهارچوب مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا، ژاوی هرناندز می توانست از کلمنت لنگلت، مدافع تیم ملی فوتبال فرانسه و بازیکن خط دفاعی آبی و اناری پوشان شهر بندری بارسلون استفاده کند، اما این سرمربی جوان و اسپانیایی ترجیح داد که از زوج رونالد آرائوخوی ملی‌پوش و اروگوئه ای به همراه اسکار مینگوئزا در کنار هم در قلب خط دفاعی تیم بارسلونای اسپانیا استفاده کند.

مدت ها است که مدافعین اصلی خط دفاعی تیم ژاوی هرناندز را جرارد پیکه، مدافع ملی‌پوش اسپانیایی به همراه اریک گارسیا و رونالد آرائوخو تشکیل می دهند. ساموئل اومتیتی، مدافع تیم ملی فوتبال فرانسه و بازیکن خط دفاعی باشگاه بارسلونای اسپانیا به طور حتم و قطع به یقین وارد برنامه های سرمربی جوان و اسپانیایی کاتالان‌ها نمی شود و کلمنت لنگلت، دیگر مدافع فرانسوی بارسلونا نیز جایی در برنامه های ژاوی هرناندز جوان نخواهد داشت و باید در پنجره نقل و انتقالاتی فصل تابستان پیش رو از جمع نفرات کاتالان‌ها در نیوکمپ جدا شود. مدیران و مسئولان باشگاه بارسلونای اسپانیا کلمنت لنگلت را در پنجره نقل و انتقالاتی فصل زمستان در ژانویه گذشته نیز در لیست فروش این تیم کاتالانی قرار داده بودند ولی خود این بازیکن فرانسوی مانع از خروج شده بود.

اینتر ایتالیا، نیوکاسل یونایتد و آرسنال انگلستان باشگاه هایی هستند که مدیرانشان پیش از این برای خرید کلمنت لنگلت ابراز علاقه کرده بودند.

9404