طلسم پریرا در آسیا چه زمانی شکسته می‌شود؟

طلسم پریرا در آسیا چه زمانی شکسته می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی- آیا مهاجم برزیلی فولاد در فصل جدید لیگ قهرمانان موفق به گلزنی خواهد شد؟

به گزارش فوتبالی، لوسیانو پریرا که بهترین مهاجم فولاد خوزستان در لیگ برتر ایران و لیگ قهرمانان آسیا به شمار می‌رود در این فصل از مسابقات آسیایی تیمش بر خلاف سال گذشته که عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت هنوز نتوانسته گلزنی کند.

فولادی‌ها در اولین مسابقه روبه‌روی الغرافه، فراتر از حد انتظار ظاهر شدند و نمایش بسیار خوبی داشتند و در این بازی تا یک قدمی به گل رسیدن هم رفت اما پریرا نتوانست زننده گل سه امتیازی مقابل شاگردان استراماچونی باشد و بدشانس بود و توپش به دیرک دروازه حریف برخورد کرد.

فولاد که با یک مهاجم مرکزی در آسیا به میدان می‌رود، در مسابقه دوم توانست به گل برسد اما باز هم خبری از گلزنی پریرا نبود و اسم احمد نوراللهی بازیکن شباب الاهلی به عنوان گلزن فولاد ثبت شد.  

فولادی‌ها اولین بردشان در رقابت‌های این فصل لیگ قهرمانان آسیا را در بازی سوم جشن گرفتند. جایی که تنها گل موسی کولیبالی در آخرین ثانیه‌ها، راه پیروزی را به این تیم نشان داد و باز هم تلاش‌های پریرا به جایی نرسید و او باز هم بدشانس بود که تیر دروازه آخال مانع گلزنی‌اش شد

شیمبا که در بازی امشب به دلیل 2 کارته بودن محروم است برای گلزنی باید در انتظار بازی برگشت با الغرافه و شیاب الاهلی باشد. فولاد تیم بسیار خوبی به نظر می‌رسد اما هنوز مشکل گل‌زنی دارد. این تیم در 270 دقیقه بازی در آسیا فقط دو گل زده که یکی از آنها نیز گل به خودی بوده است. 

تغییر مداوم ترکیب سه بازیکن پشت مهاجم تیم نیز نشان می‌دهد که نکونام رضایت چندانی از این پست ندارد. فولاد برای صعود باید بتواند گل‌های بیشتری به ثمر برساند و برای رسیدن به این هدف انتظارات از لوسیانو پریرا بیشتر خواهد بود.

7655