هافبک بلژیکی در لیست خرید منچستريونايتد قرار گرفت

هافبک بلژیکی در لیست خرید منچستريونايتد قرار گرفت

پایگاه خبری فوتبالی - یوری تیلمانس یکی از بازیکنانی است که توجه منچستر یونایتد را به خود معطوف کرده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه ایتالیایی توتو اسپورت، قرارداد تیلمانس با لسترسیتی در ژوئن بعدی به اتمام می‌رسد؛ و انتظار می‌رود او در تابستان به تیمی جدید ملحق شود.

تعدادی از باشگاه ها همچون آرسنال، لیورپول و یوونتوس علاقۀ خود را به این هافبک بیست و چهار ساله ابراز کرده‌اند؛ اما حالا خبرنگار این نشریه ایتالیایی مدعی شده که مدیریت باشگاه منچستر یونایتد تصمیم خود را در خصوص تیلمانس اتخاذ کرده و خواهان جذب این بازیکن در پنجره نقل و انتقالاتی فصل تابستان پيش رو است. شیاطین سرخ تیلمانس را خریدی ایده‌آل برای خط هافبک خود می‌بینند.

در این گزارش ادعا شده که طلاق تابستانی از لسترسیتی در فصل تابستان بسیار محتمل است؛ چرا که هافبک بلژیکی تمایلی به تمدید قرارداد با روباه‌ها ندارد. یوری تیلمانس در سال ۲۰۱۹ از موناکو به لسترسیتی پیوست و از آن زمان در یکصد و چهل و هفت بازی برای این تیم، بیست و چهار گل و بیست و دو پاس گل را به ثمر رسانده است.

انتظار می‌رود که منچستر یونایتد در تابستان حداقل یک هافبک میانی را جذب کند. قرارداد پل پوگبا در انتهای ماه ژوئن به اتمام می‌رسد و او به احتمال فراوان باشگاه را به صورت آزاد ترک خواهد کرد.

یوری تیلمانس این فصل نیز عملکرد خوبی را به جای گذاشته و در سی و نُه بازی آمار هفت گل و سه پاس گل را به ثبت رسانده است.

9404