پیروزی پاریسن ژرمن مقابل مارسی در شب گلزنی نیمار و امباپه

پیروزی پاریسن ژرمن مقابل مارسی در شب گلزنی نیمار و امباپه

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته سی و دوم از رقابت های لوشامپیونه فرانسه، پی اس جی و مارسی در ورزشگاه پارک دو پرنس به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با نتیجه دو بر یک به سود پی اس جی خاتمه یافت و شاگردان مائوریسیو پوچتینو موفق شدند مارسی را شکست دهند و هر سه امتیاز را به دست بیاورند.

به گزارش فوتبالی، پی اس جی اکنون تیم دوم جدول را شکست داد و به نظر می رسد که دیگر فاصله زیادی تا قطعی شدن قهرمانی اش در رقابت های لوشامپیونه فرانسه نمانده است و باید دید که چه زمانی این اتفاق به طور قطعی می افتد و بازیکنی مثل لیونل مسی برای اولین بار به قهرمانی در لوشامپیونه می رسد.

در این بازی مسی دو گل به ثمر رساند که البته هر دوی آن ها آفساید اعلام شدند و رد شدند تا لئو مسی باز هم در امر گلزنی در رقابت های لیگ فرانسه ناکام مانده باشد و اوضاع بر وفق مراد او پیش نرود.

در این بازی گل های پاری سن ژرمن را نیمار جونیور و کیلیان امباپه به ثمر رساندند. گل امباپه از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید. پنالتی را نیمار جونیور گرفته بود و امباپه آن را به ثمر رساند تا این دو ضلع مثلث هجومی پی اس جی در این بازی گلزنی کرده باشند.

1470