تمجید مدافع منچستریونایتد از ذهنیت باورنکردنی رونالدو

تمجید مدافع منچستریونایتد از ذهنیت باورنکردنی رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی- ویکتور لیندلوف، مدافع منچستریونایتد پس از یک هت‌تریک دیگر توسط مهاجم پرتغالی، از کریستیانو رونالدو تمجید کرد.

به گزارش فوتبالی، این بازیکن 37 ساله بار دیگر در نقش ناجی شیاطین سرخ ظاهر شد. آن ها روز شنبه به لطف هت‌تریک مسحورکننده مهاجم پرتغالی خود موفق شدند تیم سخت‌کوش نورویچ‌سیتی را 3-2 شکست دهند.

یونایتد اکنون با شکست تاتنهام و آرسنال در آخر هفته، بار دیگر شانس خود را برای کسب رتبه چهارم لیگ برتر زنده می‌بیند.

این شصتمین هت‌تریک دوران حرفه‌ای رونالدو بود و هم تیمی او در منچستریونایتد، لیندلوف، به تمجید از مهاجم درخشان تیمش پرداخت.

مدافع میانی سوئدی گفت: "بنظرم این باورکردنی نیست و نحوه گلزنی او باورنکردنی است."

لیندلوف ادامه داد: "صحبت من این است که ما هرروز کارهایی را که او انجام می‌دهد و نحوه مراقبت از بدنش را می بینیم. ذهنیت او غیرقابل باور است، بنابراین من واقعاً نمی‌دانم که چه بگویم."

منچستریونایتد با پیروزی حساس مقابل نوریچ، آرسنال را پشت سر گذاشت و اکنون در رده پنجم جدول قرار دارد. اسپرز همچنان چهارم است اما تنها سه امتیاز با شیاطین سرخ فاصله دارد.

رونالدو در این فصل به‌دلیل عملکردش بارها مورد انتقاد قرار گرفته و یکی از بدترین فصول خود را همراه با شیاطین سرخ تجربه کرده‌است. با این وجود درخشش این فوق‌ستاره پرتغالی مقابل قناری‌ها، بار دیگر تمجیدها را به سمت خود روانه کرد.

9719