بازگشت آمانوف پس از پنالتی کابوس‌وار (عکس)

بازگشت آمانوف پس از پنالتی کابوس‌وار (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- عزیزبک آمانوف که با از دست دادن ضربه پنالتی برابر نساجی منجر به حذف استقلال شده بود، با انگیزه بالا در پی جبران اتفاقات تلخ آن دیدار است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، تمرینات استقلال که پس از توقف برابر نساجی و حذف از رقابت‌های جام حذفی چند روزی تعطیل شده بود، امروز و برای از سرگیری رقابت‌های لیگ برتر آغاز شد و بازیکنان زیر نظر کادرفنی مشغول انجام تمرینات شدند.

عزیزبک آمانوف، بازیکن ازبکستانی استقلال را می‌توان چهره ویژه تمرین عصر یک‌شنبه آبی‌پوشان دانست. وینگر جوانی که در نقل و انتقالات زمستانی و با نظر مثبت فرهاد مجیدی به این تیم آمد و اتفاقا در مدت زمان حضور در این تیم، توانسته است که نظر مثبت کادرفنی و هواداران را به‌دست بیاورد.

البته دیدار جام حذفی برای این بازیکن با استعداد ازبکی خوب پیش نرفت و در روزی که او فرصت‌های متعدد گلزنی را مقابل دروازه علیرضا حقیقی از دست داد، تنها بازیکنی لقب گرفت که از میان 10 ضربه پنالتی بازیکنان دو تیم، موفق به باز کردن دروازه حریف نشد تا استقلال یکی از جام‌هایی که شانس زیادی برای قهرمانی در آن را داشت، از دست بدهد.

آمانوف که شب پس از حذف استقلال از این پیکارها با انتشار یک استوری از هواداران تیمش عذرخواهی کرده بود، امروز در تمرین آبی‌ها حاضر شد تا انگیزه‌های بالایش را برای جبران پنالتی به باد رفته در دیدار با نساجی را نشان دهد و در پی نشان دادن توانایی‌هایش در لیگ برتر باشد.

باید دید که این بازیکن ازبکی خواهد توانست در ادامه رقابت‌های لیگ برتر حساب‌هایش را با هواداران تسویه کرده و با درخشش در دیدارهای حساس پیش رو، حذف تلخ از جام حذفی را به دست فراموشی بسپارد یا اتفاقات دیگری در انتظار او خواهد بود.

۴۱۵۴