نوش‌دارو پس از مرگ سهراب؛ یکه‌تازی بایرن مونیخ در بوندس لیگا

نوش‌دارو پس از مرگ سهراب؛ یکه‌تازی بایرن مونیخ در بوندس لیگا

پایگاه خبری فوتبالی - بایرن مونیخ در دیدار خارج از خانه مقابل آرمینیا بیلفد با نتیجه سه بر صفر به پیروزی رسید تا فاصله 9 امتیازی‌اش با بروسیا دورتموند را حفظ کند. 

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته سی‌ام بوندس لیگا، تیم‌های آرمینیا بیلفد و بایرن مونیخ از ساعت 18 به وقت تهران مقابل هم صف آرایی کردند. پیش از شروع این بازی باواریایی‌ها با 69 امتیاز در صدر جدول و میزبان با 26 امتیاز در رده هفدهم قرار داشتند. 

در نیمه اول مطابق انتظار بایرن مونیخ بازی را هجومی آغاز کرد و خیلی سریع در دقیقه 12 با گل به خودی یاکوب لارسن به گل اول رسید. حملات بایرنی‌ها همچنان ادامه داشت و آن‌ها می‌توانستند گل‌های بیشتری به ثمر برسانند تا اینکه در دقیقه 45+7 سرژ گنبری توانست مهمان را به این هدف برساند و نیمه اول با پیروزی دو بر صفر بایرن مونیخ به پایان رسید. 

در نیمه دوم بازی کمی افت کرد، اما بایرن مونیخ همچنان مقتدرانه تیم برتر میدان بود. آن‌‎ها هفته گذشته در لیگ قهرمانان اروپا مقابل ویارئال به صورت ناباورانه حذف شدند و دیگر نمی‌خواستند رده اول‌شان در بوندس لیگا نیز به خطر بیافتد. در دقیقه 83 جمال موسیالا حساب کار را سه بر صفر کرد تا بایرن مونیخ به 3 امتیاز این بازی برسد.

4416