اولین هدف تن‌هاگ در منچستریونایتد هافبک جوان فرانسوی است

اولین هدف تن‌هاگ در منچستریونایتد هافبک جوان فرانسوی است

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی احتمالی فصل آینده منچستریونایتد، هافبک 22 ساله موناکو را در این باشگاه می‌خواهد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ESPN، اریک تن هاگ که قرار است به‌عنوان سرمربی بعدی منچستریونایتد انتخاب شود، مشتاق است تا هافبک موناکو، اورلین شوامنی، را به‌خدمت بگیرد.

تن‌هاگ به عنوان بخشی از مصاحبه ماه گذشته خود در اولدترافورد در مورد تیم یونایتد صحبت کرد و تایید رسمی انتصاب او در اوایل ماه آوریل اتفاق خواهدافتاد.

در لیستی که تن‌هاگ به مسئولان نقل‌وانتقالات باشگاه منچستریونایتد ارائه کرده‌است، نام شوامنی بالاتر از همه به‌چشم می‌خورد.

موناکو آماده مذاکره در مورد انتقال ستاره نوظهور خود در تابستان امسال است و برای این انتقال 60 تا 70 میلیون یورو درخواست خواهد کرد. منابع به ESPN گفتند که پاریسن ژرمن به این بازیکن فرانسوی علاقه مند است، اما شرایط فعلی، این ستاره جوان خواهان ترک کشور فرانسه است. چلسی همچنین با ایجنت شوامنی و باشگاه موناکو تماس گرفته است، اما یونایتد با توجه به نامشخص بودن مالکیت باشگاه در حال حاضر، احتمالا دست بالا را بر رقیب لندنی خود در لیگ برتر داشته باشد.

شوامنی می تواند در هر پستی در خط هافبک بازی کند و این تطبیق‌پذیری است که برای تن‌هاگ جذاب است.

سرمربی آینده شیاطین سرخ به احتمال زیاد پل پوگبا، که قرار است در پایان قراردادش در تابستان امسال باشگاه را ترک کند، را از دست خواهد داد. ابن درحالی است،‌که درمورد آینده چند بازیکن دیگر نیز در اولدترافورد علامت سوال وجود دارد.

یکی از این بازیکنان اریک بایی است. بایی که در آوریل 2021 قرارداد جدیدی با باشگاه امضا کرد، از زمان کوتاه بازی در این فصل ناراضی است و به‌دنبال چالشی جدید برای حضور بیشتر در زمین است.

9719