چرخش 180 درجه‌ای در آینده محصول آکادمی بارسلونا

چرخش 180 درجه‌ای در آینده محصول آکادمی بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - آینده ژاوی سیمونز محصول آکادمی بارسا که راهی پی اس جی شده، کاملا مبهم به نظر می رسد.

به گزارش فوتبالی، هافبک هلندی تا ماه ژوئن با پی اس جی قرارداد دارد که شایعاتی در مورد بازگشتش به نیوکمپ مطرح بود اما حالا به نظر می رسد که این بازیکن نظرش را عوض کرده و قصد تمدید قرارداد با پی اس جی را دارد. وی در صحبت های اخیرش گفته است:" در پاریس خوشحال هستم اما فقط روی داشتن دقایق در بازیهای پایانی تمرکز دارم. در پایان فصل ببینیم چه می شود."

هدرین گرنیه خبرنگار فرانسوی گزارش داده است که پی اس جی مذاکرات را برای تمدید قرارداد ژاوی سیمونز آغاز کرده است. در حقیقت لئوناردو که هنوز از تمدید قرارداد امباپه ناامید نشده، در کنار بازیکن فرانسوی قصد دارد که قرارداد سیمونز را هم تمدید کند. سیمونز در تابستان 2019 به عنوان یک خرید کهکشانی از آکادمی بارسا راهی پی اس جی شد و هر چند که در شروع فصل به شدت کمرنگ بود اما در بازیهای اخیر نقش پررنگ تری پیدا کرده و همین مسئله باعث شده تا شانس بیشتری برای تمدید داشته باشد. سیمونز مجموعا هفت بازی در لیگ و جام حذفی فرانسه داشته است و حالا این بازیکن 18 ساله امید زیادی دارد تا در فصل آینده بیشتر بازی کند و ارزشهای خود را نشان بدهد.

اسماعیل غربی، ایمان کاری و وارن زایر امری دیگر بازیکنان آکادمی پی اس جی هستند که قراردادشان در پایان فصل به اتمام می رسد و لئوناردو باید در موردشان تصمیم بگیرد. از سویی لئوناردو باید بند خرید نونو مندس دفاع چپ پرتغالی را هم فعال کند. پی اس جی باید برای تبدیل قرارداد قرضی وی به قرارداد قطعی، مبلغ 40 میلیون یورو را به اسپورتینگ بپردازد.

4125