عکس؛ مراسم یادبود بازیکن فقید رئال مادرید

عکس؛ مراسم یادبود بازیکن فقید رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - مراسم بادبود فردی رینکون بازیکن کلمبیایی اسبق رئال مادرید با حضور هزاران نفر در کشورش برگزار شد.

به گزارش فوتبالی، رینکون پس از یک سانحه رانندگی شدید به مدت سه روز در بیمارستانی در کالی بستری بود و حتی مورد عمل جراحی سه ساعته قرار گرفت اما در نهایت جان خود را در بیمارستان از دست داد. ستاره اسبق رئال مادرید دچار جراحاتی شدید از ناحیه سر شده بود و در شرایطی وخیم در اتاق مراقبت های ویژه قرار داشت. 

مراسم یادبود هافبک اسبق تیم ملی کلمبیا در ورزشگاه پاسکال گررو در شهر کالی برگزار شد که خانواده اش و تعداد قابل توجهی از بستگانش، دوستانش و هوادارانش در یادبود وی حضور پیدا کردند.برخی از سرشناس ترین شخصیت های کشور کلمبیا نظیر خوان کارلوس اوسوریو، سرمربی اسبق فوتبال این کشور و رنه هیگوئیتا گلر سرشناس در این مراسم حاضر شدند.

رینکون  بین سالهای 1986 تا 2004 دوران فوتبال موفقی داشت و حتی به کاپیتانی تیم ملی کلمبیا هم رسید. وی در سه جام جهانی در دهه نود میلادی حضور پیدا کرد و در 84 بازی ملی 17 گل به ثمر رساند. وی به جز رئال مادرید در تیم های دیگری نظیر ناپولی، سانتوس، کورینتیانس و پالمیراس هم بازی کرد. بازیکن کلمبیایی در سال 1995 از پالمیراس به رئال آمد و دو فصل را در سانتیاگو برنابئو سپری کرد که رئال مادرید هم پس از درگذشت وی در پیامی از او یاد کرد.

4125