بازیکن شیلیایی در سه ثانیه تیمش را مقابل یوونتوس نابود کرد!

بازیکن شیلیایی در سه ثانیه تیمش را مقابل یوونتوس نابود کرد!

پایگاه خبری فوتبالی - بولونیا در آخرین لحظات پیروزی مقابل یوونتوس را با تساوی عوض کرد که البته نباید نقش اشتباه فاحش گری مدل شیلیایی را فراموش کرد.

به گزارش فوتبالی، بولونیا در دقیقه 52 بازی مقابل یوونتوس با گل آرناتوویچ در تورین پیش افتاد اما در دقیقه 95 در حالی با گل ولاهوویچ پیروزی را از دست داد که در دقیقه 83 با اخراج دو بازیکنش 9 نفره شده بود و بدین ترتیب بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

در دقیقه 83 بازی یوونتوس و بولونیا، موراتا توانست از تکل گری مدل فرار کند و در حالی که در آستانه زدن گل تساوی قرار داشت، با حرکت خشن سومائورو مواجه شد. در حالی که تیم داوری در مورد پنالتی مردد بودند، در نهایت مشخص شد که خطا در بیرون محوطه جریمه انجام شده است اما سومائورو کارت قرمز مستقیم دریافت کرد. گری مدل شیلیایی که از این تصمیم به شدت عصبانی بود، به شکل خشم آلودی به سمت داور رفت و به او اعتراض کرد. داور در ابتدا به او کارت زرد نشان داد و سه ثانیه بعد کارت زرد دوم را هم به مدل نشان داد تا این بازیکن اخراج شود و بولونیا 9 نفره شد!

اگر مدل درون زمین می ماند، شاید بولونیا بهتر می توانست در دقایق پایانی مقاومت کند و سه امتیاز ارزشمند خانگی را کسب می کرد اما بازیکن شیلیایی به علت اعتراض های شدیدش در عرض سه ثانیه دو کارت زرد گرفت و اخراج شد!

4125