از پوگبا تا گرانت؛ ۶ بازیکنی که احتمالا در تابستان از منچستر جدا می‌شوند

از پوگبا تا گرانت؛ ۶ بازیکنی که احتمالا در تابستان از منچستر جدا می‌شوند

پایگاه خبری فوتبالی - انتظار می‌رود که شش بازیکن از بازیکنان کنونی منچستری‌ها در فصل تابستان پیش رو از جمع نفرات شیاطین سرخ در اولدترافورد جدا شوند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه میرور اسپورت چاپ انگلستان، مدیران و مسئولان باشگاه منچستر یونایتد انگلستان در حال برنامه ریزی برای تغییر بازیکنان این تیم هستند تا تیم را برای سرمربی جدید که احتمالاً اریک تن هاگ هلندی باشد، آماده کنند.

طبق این گزارش از خبرنگار نشریه میرور اسپورت، سران منچستر یونایتد آماده هستند تا با شش بازیکن که قراردادشان با این باشگاه انگلیسی در فصل تابستان پیش رو به اتمام خواهد رسید، خداحافظی کنند. این بازیکنان شامل پل پوگبا، جسی لینگارد، فیل جونز، ادینسون کاوانی، لی گرانت، خوان ماتا و تاهیت چانگ می‌شود.

هیچ تلاش و مذاکره‌ای مبنی بر متقاعد کردن بازیکنان مذکور توسط مدیران و مسئولان باشگاه منچستر یونایتد دیده نمی‌شود. مدیریت این باشگاه انگلیسی خشنود است تا با کاهش حقوق و دستمزد پرداختی به بازیکنان، به سراغ بازسازی این تیم سرخ‌پوش در فصل تابستان پیش رو برود.

هم‌چنین آیندۀ بازیکنانی دیگر همچون آنتونی مارسیال، دونی فن ده بیک، دین هندرسون، فیل جونز، اکسل توانزبه و اریک بایلی که با منچستر یونایتد قرارداد دارند، در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. چرا که ممکن است آن‌ها به دنبال حضور در تیمی باشند که در آن جا زمان بازی بیشتری داشته باشند.

منچستر یونایتد احتمالاً به برخی از این بازیکنان اجازۀ خروج بدهد اما در کل آیندۀ آن‌ها بستگی به نظر سرمربی جدید و بازیکنان تازه‌وارد به این باشگاه انگلیسی دارد.

9404