درخواست روسیه برای اردوی مشترک با ملی‌پوشان تنیس روی میز ایران

درخواست روسیه برای اردوی مشترک با ملی‌پوشان تنیس روی میز ایران

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم ملی تنیس روی میز روسیه میزبانی از ملی‌پوشان ایران به منظور برگزاری کمپ تمرینی مشترک را در برنامه آماده‌سازی خود برای تیمش دارد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از مهر، جمیل لطف الله نسبی سرمربی تیم ملی تنیس روی میز که در تدارکات آماده کردن این تیم برای حضور در سه رویداد آسیایی و جهانی است، با درخواست همتای روسی خود برای برگزاری کمپ تمرینی مشترک مواجه شده است.
سرمربی تیم ملی تنیس روی میز روسیه متقاضی تشکیل اردوی مشترک با ملی پوشان ایران به میزبانی «سوچی» شده است و این موضوع را با لطف الله نسبی مطرح کرده است.

۱۷ تا ۳۱ ماه می (۲۷ اردیبهشت ماه تا ۱۰ خردادماه) زمان پیشنهادی برای تشکیل این کمپ تمرینی مشترک است.

سرمربی روس ها پیشنهاد حضور چهار ملی پوش ایرانی را در این کمپ مطرح کرده است بر این اساس نوشاد و نیما عالمیان همراه با امیرحسین هدایی و افشین نوروزی بازیکنانی هستند که به کمپ موردنظر اعزام خواهند شد البته در صورتیکه طرفین در مورد اجرای آن به توافق نهایی برسند.

درخواست برگزاری این کمپ به صورت رسمی از طرف فدراسیون روسیه مطرح نشده اما سرمربی تیم ملی این کشور که انجام آن را در برنامه دارد پیگیر برنامه است.

طبیعی است که اردوی تمرینی مشترک با روسیه با توجه به سطح تنیس روی میز این کشور مورد استقبال سرمربی تیم ملی ایران است به خصوص که زمان پیشنهادی هم با در نظر گرفتن زمان رویدادهای پیش رو مناسب است.

تیم ملی تنیس روی میز ایران مردادماه باید در بازی های کشورهای اسلامی به میزبانی قونیه ترکیه شرکت کند سپس آماده حضور در بازی های آسیایی شود که شهریورماه در هانگژو برگزار خواهد شد. ملی پوشان تنیس روی میز مهرماه هم در مسابقات تیمی قهرمانی جهان به میزبانی چین شرکت می کنند.

6641